Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Liv Tyler: Άγνωστες πτυχές της ζωής της


Η 34χρονη Liv Tyler φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του τεύχους της βρετανικής έκδοσης Marie Claire Μαρτίου και αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της μέχρι τώρα ζωής της σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.

Η ηθοποιός δεν διστάζει να μιλήσει για την αντισυμβατική εφηβεία της, το χωρισμό της, την αποχή από τη μεγάλη οθόνη και φυσικά τον 7χρονο γιο της, Milo. Η νέα πρέσβειρα του Pantene Pro-V αποκαλύπτει το λόγο που έφυγε από το Λος Άντζελες και επέστρεψε στη Νέα Υόρκη: «Όταν χώρισα με το Roy, ήταν πολύ δύσκολο να το συνηθίσω- όπως και όλες τις αλλαγές. Μετακομίσαμε όλοι μαζί στο Λος Άντζελες χωριστά εννοείται- όμως παρότι έχω πολλούς και καλούς φίλους εδώ θα ήθελα ο γιος μου μεγαλώνοντας να πάρει μία νεοϋορκέζικη ανατροφή. Ζώντας στην ανατολική πλευρά, να περπατά 4 τετράγωνα για να πάει στο σχολείο. Να ενταχθεί σε μία κοινότητα».

Η ιδιαίτερη ανατροφή της- όντας κόρη του Steven Tyler, τραγουδιστή των Aerosmith και της  Bebe Buell, μοντέλου, τραγουδίστριας και  Playmate- την επηρέασε αρκετά καθώς μεγάλωνε, δυσκολεύοντας την προσαρμογή της και τις αποφάσεις της ως μητέρα σήμερα. «Σίγουρα μου δημιούργησε άπειρα θέματα, ανησυχίες και άγχη, όμως έχοντας περάσει μία δύσκολη παιδική ηλικία ξέρω τι λείπει από τη ζωή του γιου μου και είμαι διατεθειμένη να το σώσω. Πάντα ήθελα να γίνω μητέρα, από μικρό κορίτσι. Δεν ήθελα να γίνω ηθοποιός, ίσως προτιμούσα να γίνω τραγουδίστρια». Μάλιστα η Liv ηχογράφησε πρόσφατα ένα παλιό κομμάτι των INXS , το 'Need You Tonight' σε διασκευή για τη διαφήμιση της Givenchy .
Η ηθοποιός θα προτιμούσε να ζει σε άλλη εποχή, ίσως και 50 χρόνια πριν: «Είμαι παλιομοδίτισσα. Θα ήθελα να ζω σε μία εποχή που πρώτη εγώ θα έκανα μεγάλες μουσικές παραγωγές, θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Μ’ αρέσει η ανεξαρτησία μου αλλά υπήρχε μία μαγεία τότε. Αν είχες ταλέντο σε πρόσεχαν περισσότερο». 

Πηγη

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: