Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

«Είμαι τυχερή που βρήκα τον Eduardo» (pics & vid)


Η sexy Λατίνα σταρ Eva Longoria αποκαλύπτεται και αποκαλύπτει όλα τα μυστικά της στην ισπανική έκδοση του


περιοδικού Vanity Fair του Δεκεμβρίου.



Αν κα πικράθηκε από την απιστία και το διαζύγιο της, η Eva δηλώνει ευτυχισμένη που βρήκε τον Ισπανό τραγουδιστή, αν και δέκα χρόνια νεότερό της. «Η αλήθεια είναι ότι θα έπρεπε να είμαι θυμωμένη, πικραμένη και ρεαλίστρια σχετικά με τις σχέσεις. Αλλά δεν είμαι. Είμαι πολύ τυχερή που βρήκα τον Edu», επισημαίνει στη συνέντευξή της.



Η Longoria κατέθεσε αίτηση διαζυγίου από τον μπασκετμπολίστα σύζυγό της πέρυσι τον Νοέμβριο, το οποίο και εκδόθηκε τον Φεβρουάριο. Παρά την περιπέτειά της, αρνείται να γίνει κυνική με την αγάπη: «Υπάρχει λόγος που ερωτεύτηκα και παντρεύτηκα. Πίστευα σ’ αυτό!».



Ωστόσο, όπως επισημαίνει, η απιστία του Tony Parker την έκανε πιο δυνατή κι όπως επέμεινε: «Η αγάπη δεν μου βγήκε σε καλό μ’ αυτόν τον άνθρωπο, αλλά θα πετύχει με κάποιον άλλο».



ΠΗΓΗ: DAILY MAILVANITY FAIR


ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: