Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Αντζελίνα Τζολί....."Δεν παντρεύομαι, δεν είμαι έγκυος, δεν υιοθετώ" ( photos )


Αντζελίνα Τζολί επάνω

Στο εξώφυλλο του τεύχους Οκτωβρίου του περιοδικού "Vanity Fair" βρίσκεται η Αντζελίνα Τζολί.
Η 36χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός μιλάει στο περιοδικό για τα σχέδια που αφορούν την προσωπική της ζωή, το ενδεχόμενο γάμου με τον Μπραντ Πιτ και υιοθεσίας ακόμη ενός παιδιού, αλλά και για την πρώτη της σκηνοθετική απόπειρα.


Για τα σχέδια που αφορούν την προσωπική της ζωή: “Δεν υπάρχει μυστικός γάμος. Δεν είμαι έγκυος. Δεν υιοθετώ στην παρούσα φάση".


Για την υποστήριξη που δέχτηκε από τον σύντροφό της, Μπραντ Πιτ ενώ σκηνοθετούσε τη πρώτη της ταινία: " Ήταν πολύ υποστηρικτικός. Αλλά είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις το άτομο που σε αγαπάει από τον κριτικό, οπότε δεν πιστεύω ότι είναι δίκαιος κριτής".

Για τη συγγραφή του σεναρίου της ταινίας της: “Είχα γρίπη. Έπρεπε να απομονωθώ μακριά από τα παιδιά για δύο μέρες. Ήμουν σε ένα σπίτι στη Γαλλία, μόνη. Δεν έβλεπα τηλεόραση και δεν διάβαζα τίποτα. Έτσι ξεκίνησα να γράφω. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν ήξερα άλλον τρόπο. Ποτέ μου δεν έχω αισθανθεί πιο εκτεθειμένη. Σε όλη την καριέρα μου, κρυβόμουν πίσω από τις λέξεις των άλλων. Τώρα μιλάω εγώ. Αν κάνω κάποιο λάθος, θα φανώ γελοία".
Πηγη:yupi.gr



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: