Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Χρονιά του διαστήματος για την Ευρώπη το 2011


«Ευρωπαϊκό διαστημικό έτος» χαρακτήρισε το 2011 ο γενικός Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος Ζαν – Ζακ Νορτνέν
κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έλαβε χώρα στο Παρίσι.
Μέσα στο έτος η Ευρώπη αναμένεται να μπει για τα καλά στην κούρσα του διαστήματος και έχει σκοπό να εκτοξεύσει τρεις πυραύλους από τη γαλλική Γουιάνα.

«Εδώ και 30 χρόνια η ESA χρησιμοποιεί μεν τον καλύτερο εκτοξευτή του κόσμου, τον «Αριάν», αλλά δεν παύει να είναι μόνο ένας. Φέτος θα χρησιμοποιήσουμε και τον «Αριάν» και τον «Σογιούζ» και τον «Βέγκα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κύριος Νορτνέν. Παράλληλα βρίσκεται υπό κατασκευή ένας νέος σταθμός εκτόξευσης στην γαλλική Γουιάνα ο οποίος ενδέχεται να προσελκύσει την Ρωσία, η οποία ίσως εγκαταλείψει τον δικό της σταθμό στο Μπαικονούρ του Καζακστάν.

Πηγή: thesecretrealtruth.blogspot.com
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: