Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Αν Χάθαγουεϊ: «Η αγάπη είναι ο Θεός μου»

Αν Χάθαγουεϊ

Η Αν κάθεται άνετα σε ένα διθέσιο καναπέ περιμένοντας με ανυπομονησία την τελετή των Χρυσών Σφαιρών (όπου είανι υποψήφια για το Love and Other Drugs) και τα Όσκαρ (στα οποία θα είναι συμπαρουσιάστρια με τον Τζέιμς Φράνκο).
Παρά το φορτωμένο της πρόγραμμα, βρίσκει λίγο χρόνο για να μας ανοίξει την καρδιά της. Και πάντα με ένα διάπλατο και ενθουσιώδες χαμόγελο.

Πώς ήταν να ξαπλώνεις στο κρεβάτι με τον Τζέικ Τζίλενχαλ;
Με τον Τζέικ έχουμε απίστευτη χημεία. Μπορεί να μην είμαστε κολλητοί, αλλά μετά το Brokeback Μountain τον έχω στην καρδιά μου. Παρ’ όλα αυτά, όσο άνετος κι αν είσαι, δεν παύεις να νιώθεις ενοχλημένος αν μείνεις χωρίς ρούχα σε ένα δωμάτιο με ξένους. Πόσο μάλλον όταν εγώ δεν αισθάνομαι άνετα ούτε με μπικίνι.

Είπες πριν πως δεν νιώθεις καλά ούτε με μπικίνι. Δεν είσαι συμφιλιωμένη με την εμφάνισή σου;
Για πολλά χρόνια, η ταυτότητά μου εξαρτιόταν πολύ από την εμφάνισή μου. Πιστεύω ότι απλά ήμουν νέα. Τώρα πια επικεντρώνομαι περισσότερο σε άλλα πράγματα. Καταλαβαίνω ότι το να είσαι skinny δεν είναι αποδεκτό, δεν είναι υγιές, ούτε απολαυστικό.

Θα έκανες ποτέ αισθητική επέμβαση;
Σε πολλά χρόνια από τώρα, ίσως και ναι. Δεν θέλω να είμαι απόλυτη. Είμαι μόλις 28. Από τα 25 μου, βέβαια, (και αυτό είναι ντροπή που το παραδέχομαι), κοιτούσα κάθε μέρα κάτω από τα μάτια μου, γιατί νόμιζα ότι έχω μαύρους κύκλους και ρυτίδες. Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι ρυτίδες, αλλά γραμμές από τις εκφράσεις κι από το χαμόγελό μου. Χαμογελώ με τον ίδιο τρόπο από παιδί. Αυτή είμαι. Κάποτε με πίεσαν να κάνω μπότοξ. Αλλά, ευτυχώς, δεν ενέδωσα.

Έχεις δηλώσει «απογοητευμένη» απ’ την Καθολική Εκκλησία… Ακόμη αναζητάς τις θρησκευτικές σου πεποιθήσεις;
Όταν ο αδελφός μου αποκάλυψε ότι είναι gay, η οικογένειά μου αντιμετωπίστηκε από την Εκκλησία ως ανεπιθύμητη. Γιατί, λοιπόν, να συνεχίσω να υποστηρίζω μια «αδελφότητα», όταν η ίδια δεν αποδέχεται και αντιμετωπίζει με αμφισβήτηση τον πολυαγαπημένο μου αδελφό; Πλέον, δεν πιστεύω πουθενά. Προσπαθώ να είμαι δίκαιη με όλους και να δίνω όσο περισσότερη αγάπη μπορώ. Η αγάπη είναι ο θεός μου.
Πηγη:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: