Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

«Μου αρέσει να λέω ότι είμαι 40 ετών!»


Η Ναόμι Κάμπελ δήλωσε σε συνέντευξή της ότι έχει απόλυτα συμβιβαστεί με την ηλικία της και δεν την τρομάζει καθόλου το γεγονός ότι τα χρόνια περνάνε.


Η αλήθεια είναι ότι η «μαύρη γαζέλα» παρά τα 40 της χρόνια δείχνει νεότερη ενώ όσα περνούν τα χρόνια είναι και πιο όμορφη.

«Έχω τη μαμά μου και τα καλά της γονίδια! Δεν ανησυχώ για το χρόνο. Αντίθετα, μου αρέσει να λέω ότι είμαι 40 ετών. Προσπαθώ να αποφύγω αυτά τα άγχη. Τρώω υγιεινά, δεν πίνω, όχι γιατί πειθαρχώ, αλλά γιατί είναι καλό για μένα», δήλωσε η Ναόμι.

Επιπλέον εξέφρασε την απογοήτευσή της που υπάρχουν τόσα λίγα έγχρωμα μοντέλα στη βιομηχανία της μόδας.
Πηγη:protothema.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: