Ο 23χρονος Γερμανός μ’ έναν τέλειο γύρο την ύστατη στιγμή πήρε την 9η φετινή pole position και πρώτη στην ιστορία του Κορεάτικου GP.
Ο Μαρκ Γουέμπερ με την άλλη Red Bull κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό υστέρησε τελικά μόνο 74 χιλιοστά και κατετάγη δεύτερος.
Είναι η 8η φορά φέτος και η 2η συνεχόμενη που οι RBR θα εκκινήσουν από την πρώτη σειρά.
Η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών που μεταδόθηκε απευθείας από τον Alpha σήμερα στις 08:00 το πρωί ήταν απρόβλεπτη.
Από το Q1 έμειναν εκτός οι έξι πιλότοι των τριών νέων ομάδων και ο Τόνιο Λιούτσι με τη Force India.
Έκπληξη δε σημειώθηκε ούτε στο Q2 με όλα τα «βαριά» ονόματα να παίρνουν την πρόκριση.
Στη μάχη της pole ο Αλόνσο έσπασε πρώτος το φράγμα του 1:36 αλλά οι δυο Red Bull δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη.
Πρώτα ο Φέτελ και μετά ο Γουέμπερ συμπλήρωσαν ταχύτατους γύρους ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί και πήραν το προβάδισμα. Απογοήτευσε ο Χάμιλτον όχι τόσο με την 4η θέση όσο με τη διαφορά του από την κορυφή. Ακόμη πιο άσχημη είναι η εικόνα για το Μπάτον ο Βρετανός αν δε γίνει αύριο κάποιο θαύμα είναι λογικά ο πρώτος από τους πέντε πιλότους που θα πάψει να βρίσκεται στη μάχη του τίτλου.
Σε δεύτερη ανάγνωση ο τελευταίος γύρος του Γουέμπερ που τον ανέβασε στη 2η θέση ίσως δεν ήταν ότι καλύτερο για τον Αυστραλό. Η πίστα εκτός αγωνιστικής γραμμής έχει πολύ σκόνη και είναι πιθανό αύριο ο Αλόνσο που εκκινεί 3ος να κατορθώσει να κλέψει στα πρώτα μέτρα τη 2η θέση από τον Αυστραλό.
Από κει και πέρα στη μάχη για τη νίκη θα παίξει κομβικό ρόλο η στρατηγική, η αξιοπιστία αλλά και η τελική ταχύτητα σημείο που η Ferrari υπερέχει.
Είναι η 8η φορά φέτος και η 2η συνεχόμενη που οι RBR θα εκκινήσουν από την πρώτη σειρά.
Η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών που μεταδόθηκε απευθείας από τον Alpha σήμερα στις 08:00 το πρωί ήταν απρόβλεπτη.
Από το Q1 έμειναν εκτός οι έξι πιλότοι των τριών νέων ομάδων και ο Τόνιο Λιούτσι με τη Force India.
Έκπληξη δε σημειώθηκε ούτε στο Q2 με όλα τα «βαριά» ονόματα να παίρνουν την πρόκριση.
Στη μάχη της pole ο Αλόνσο έσπασε πρώτος το φράγμα του 1:36 αλλά οι δυο Red Bull δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη.
Πρώτα ο Φέτελ και μετά ο Γουέμπερ συμπλήρωσαν ταχύτατους γύρους ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί και πήραν το προβάδισμα. Απογοήτευσε ο Χάμιλτον όχι τόσο με την 4η θέση όσο με τη διαφορά του από την κορυφή. Ακόμη πιο άσχημη είναι η εικόνα για το Μπάτον ο Βρετανός αν δε γίνει αύριο κάποιο θαύμα είναι λογικά ο πρώτος από τους πέντε πιλότους που θα πάψει να βρίσκεται στη μάχη του τίτλου.
Σε δεύτερη ανάγνωση ο τελευταίος γύρος του Γουέμπερ που τον ανέβασε στη 2η θέση ίσως δεν ήταν ότι καλύτερο για τον Αυστραλό. Η πίστα εκτός αγωνιστικής γραμμής έχει πολύ σκόνη και είναι πιθανό αύριο ο Αλόνσο που εκκινεί 3ος να κατορθώσει να κλέψει στα πρώτα μέτρα τη 2η θέση από τον Αυστραλό.
Από κει και πέρα στη μάχη για τη νίκη θα παίξει κομβικό ρόλο η στρατηγική, η αξιοπιστία αλλά και η τελική ταχύτητα σημείο που η Ferrari υπερέχει.
Ο pole man Σεμπάστιαν Φέτελ μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου τόνισε: « Είναι ένα μεγάλο επίτευγμα για μας ότι βρισκόμαστε στην πρώτη σειρά καθότι χτες δεν ήταν η ευκολότερη μέρα. Συμπλήρωσα λίγους γύρους στην άγνωστη πίστα για να προστατεύσω το μονοθέσιο και στις δοκιμές τα έδωσα όλα. Πρέπει να δεχόμαστε κάθε αγώνα όπως εξελίσσεται από δω και πέρα. Δεν μπόρεσα καθόλου στις ελεύθερες δοκιμές να βρω το ρυθμό. Το μονοθέσιο είναι γρήγορο αλλά έπρεπε να μείνω συγκεντρωμένος για να πετύχω τον γρήγορο γύρο. Η δουλειά έγινε σήμερα θα δούμε αύριο…».
Ο teammate του Γερμανού, Μαρκ Γουέμπερ φάνηκε προβληματισμένος: «Η διαφορά ήταν μικρή, πήρα τη 2η θέση που είναι καλύτερη από πολλές άλλες. Θα ήταν καλύτερα να βρισκόμουν στην pole».
Από την πλευρά του ο Αλόνσο που ήλπιζε ακόμη για την pole ενώ το χρονόμετρο μηδενίστηκε αλλά τελικά εκκινεί 3ος τόνισε: «Πρέπει να δούμε προσεκτικά την πρόβλεψη καιρού. Υπάρχουν κάποιες αμφιβολίες για το τι ώρα θα βρέξει αύριο. Είναι βασικό να τερματίσω στον αγώνα. Ίσως καταφέρουν να τερματίσουν και οι πέντε διεκδικητές του τίτλου. Εγώ σίγουρα δεν μπορώ να αντέξω μια εγκατάλειψη. Πρέπει να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται. Υπάρχουν δυο ή τρία σημεία για προσπέρασμα εδώ» κατέληξε ο Ισπανός.
Ο Χάμιλτον που κατετάγη 4ος παραδέχτηκε ότι αυτό ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη McLaren σήμερα. Οι δυο ΜΡ4/25 έχουν σημαντικό πλεονέκτημα λόγω τελικής ταχύτητας.
Το πρώτο Κορεάτικο GP θα μεταδοθεί αύριο στις 08:30 απευθείας από τον Alpha και σε μαγνητοσκόπηση στις 15:15.
Συνολικά η σειρά κατάταξης ήταν:
Το πρώτο Κορεάτικο GP θα μεταδοθεί αύριο στις 08:30 απευθείας από τον Alpha και σε μαγνητοσκόπηση στις 15:15.
Συνολικά η σειρά κατάταξης ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 |
1. Vettel Red Bull-Renault 1:37.123 1:36.074 1:35.585 |
2. Webber Red Bull-Renault 1:37.373 1:36.039 1:35.659 |
3. Alonso Ferrari 1:37.144 1:36.287 1:35.766 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.113 1:36.197 1:36.062 |
5. Rosberg Mercedes 1:37.708 1:36.791 1:36.535 |
6. Massa Ferrari 1:37.515 1:36.169 1:36.571 |
7. Button McLaren-Mercedes 1:38.123 1:37.064 1:36.731 |
8. Kubica Renault 1:37.703 1:37.179 1:36.824 |
9. Schumacher Mercedes 1:37.980 1:37.077 1:36.950 |
10. Barrichello Williams-Cosworth 1:38.257 1:37.511 1:36.998 |
11. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:38.115 1:37.620 |
12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:38.429 1:37.643 |
13. Heidfeld Sauber-Ferrari 1:38.171 1:37.715 |
14. Sutil Force India-Mercedes 1:38.572 1:37.783 |
15. Petrov Renault 1:38.174 1:37.799 * |
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:38.583 1:37.853 |
17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:38.621 1:38.594 |
18. Liuzzi Force India-Mercedes 1:38.955 |
19. Trulli Lotus-Cosworth 1:40.521 |
20. Glock Virgin-Cosworth 1:40.748 |
21. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:41.768 |
22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:42.325 |
23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:42.444 |
24. Senna HRT-Cosworth 1:43.283 |
Πηγή: protothema.gr
0 σχόλια: