Η Κίρα Νάιτλι (Keira Knightley) εμφάνισε το νέο της λουκ στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και συγκεκριμένα στο σόου με την κολεξιόν Άνοικη/Καλοκαίρι 2011 της Chanel.
"Έριξα... χειροβομβίδα στα μαλλιά μου πριν από έναν μήνα, αλλά τα ξαναφρεσκάρισα λίγο σήμερα το πρωί", αποκάλυψε στο "UK Style" λίγο πριν μπει στον χώρο της εκδήλωσης η Κίρα, ενώ τόνισε ότι το κοντό, τύπου "20s" καρέ της δεν έγινε για κάποιον ρόλο.
"Το έκανα για μένα. Επειδή το ήθελα εγώ", ομολόγησε, η δημοφιλής ηθοποιός, την οποία θα δούμε την επόμενη χρονιά στην ταινία "Never let me go". Το τρέιλερ της ταινίας μπορείτε να δείτε στο βίντεο που συνοδεύει την είδηση.
Μεταξύ άλλων, η Νάιτλι, η οποία θα μας λείψει από την επόμενη ταινία των "Πειρατών της Καραϊβικής" αφού τη θέση της πήρε με διαφορά στήθους (!) η μέλλουσα μανούλα Πενέλοπε Κρουζ (Penelope Cruz), δηλώνει ότι την ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το θέατρο πια.
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι η ερμηνεία της στο θεατρικό έργο "Ο Μισάνθρωπος" της χάρισε μια υποψηφιότητα για τα Βραβεία Λόρενς Ολίβιε 2010.
Πηγή:womenonly.gr


0 σχόλια: