Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Καιρός ήταν!


Μετά από εβδομάδες, η διάσημη τραγουδίστρια Rihanna έφυγε από το Λονδίνο, χθες βράδυ, με το σύντροφό της, Matt Kemp, όπου βρίσκονταν για την προώθηση του νέου της album.


Όσο για την εμφάνισή της, ήταν, όπως πάντα, ιδιαίτερη, καθώς φορούσε ένα σετ σορτς - σακάκι, ενώ οι γόβες ήταν, ως συνήθως, Christian Louboutin.

Για το χρώμα των μαλλιών της δε λέμε τίποτα, αφού είναι απλά τέλειο!
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: