Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Εσύ έχεις μείνει ακόμα στο Kama Sutra και το ταντρικό σεξ; Τα πράγματα προχωρούν αγαπητέ. Αν δεν ξέρεις Ananga Ranga στο σεξ, πού πας;


Το Ananga Ranga (Στάδιο της Αγάπης) ή Kamaledhiplava (Βάρκα στη Θάλασσα της Αγάπης) 
είναι ένα Ινδικό σεξουαλικό εγχειρίδιο από τον Kalyana Malla, τον 15ο ή 16ο αιώνα μ.Χ. 
Ο ποιητής έγραψε το έργο αυτό προς τιμή του Lad Khan, γιου του Ahmed Khan Lodi.
Ο ίδιος διατηρούσε σχέσεις με τη δυναστεία Lodi, η οποία κυβέρνησε την Ινδία από το 1451 έως το 1526. Αργότερα, σχολιαστές υποστήριξαν ότι σκοπός του εγχειρίδιου αυτού ήταν να εμποδίσει το χωρισμό των συζύγων. Συχνά, το ananga ranga συγκρίνεται με το kama sutra, από το οποίο έχει πάρει τη βασική γραμμή.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν ύμνο στην ποικιλία της σεξουαλικής...

ζωής. Ένα μανιφέστο για να διατηρείται ο γάμος ζωντανός μέσω της σεξουαλικής απόλαυσης. Το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από αυτό είναι ότι κάνοντας κάτι διαφορετικό κάθε φορά, ένας άντρας μπορεί να απολαμβάνει με τη σύζυγό του την ίδια ηδονή που θα απολάμβανε με 32 διαφορετικές γυναίκες! Μέχρι στιγμής οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι στη θεωρία οι Ασιάτες είναι μανούλες…

Στην πράξη τώρα: Το Ananga Ranga προτείνει μία σειρά στάσεων, οι οποίες βοηθούν και τους δύο παρτενέρ να φτάσουν στον οργασμό, για ώρες. Κυρίως, πρόκειται για τις καθιστές στάσεις. Στη συνέχεια, προτείνει μία σειρά διαφοροποιήσεων που η μία θα συμπληρώνει την άλλη και το ζευγάρι θα βρίσκεται σε μόνιμη έκσταση.

Στάση Νο1: Ο Λωτός. Καλό θα είναι να ξεκινήσεις με αυτή. Εσύ κάθεσαι σταυροπόδι κι εκείνη τυλίγει τα πόδια της γύρω από τη μέση σου. Από εδώ μπορείς να προχωρήσεις στην «παγίδα του φιδιού», κατά την οποία οποία ξαπλώνετε και οι δύο πίσω και πιάνεται ο ένας από τους αστραγάλους του άλλου. Είναι μία στάση όπου εσύ ωθείς και η σύντροφός σου κινείται μπρος πίσω. Αν το δωμάτιό σου διαθέτει καθρέφτη και μπορείς να κοιτάς αυτό που κάνεις, τότε τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά. Αργότερα, μπορείς να αφήσεις τον έλεγχο σε εκείνη, βάζοντας τα πόδια της από τη μία και την άλλη πλευρά σου και κάνοντας καθίσματα. Εκτός βέβαια, αν νιώθεις ότι διαθέτεις ενέργεια, έτσι ώστε να την κινείς κυκλικά και να έχεις τα πόδια της στους αγκώνες σου. Όταν θα κρατιέται έτσι από τα μπράτσα σου, μπορείς να την τρίβεις πάνω κάτω, μπροστά και πίσω, ή να την τραβάς κοντά σου μέχρι να μη μπορεί άλλο κανένας από τους δυο σας…

Στάση Νο2: Η χελώνα. Ο άντρας κάθεται οκλαδόν με τη σύντροφό του να κάθεται πάνω του (κοιτώντας τον) σε φάση διείσδυσης. Τα χείλη, τα πόδια και τα χέρια ακουμπούν ακριβώς τα αντίστοιχα σημεία της παρτενέρ. Η στάση αυτή διευκολύνει την ανταλλαγή ενέργειας και θεωρείται πως ενισχύει τη μακροζωία. Τώρα γιατί την είπαν στάση χελώνας, θα σας γελάσουμε. Και στάση μπαρμπούνι να την έλεγαν, το ίδιο θα μας έκανε…

Στάση Νο3: Ο κάβουρας. Εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα… Όχι, μην τρομάζεις, πλάκα σου κάνουμε. Πρόκειται για την πιο απλή στάση που μπορείς να συναντήσεις εδώ. Στέκεστε και οι δυο πλάγια, με εκείνη να «τυλίγεται» γύρω σου με το ένα πόδι της, διευκολύνοντας τη διείσδυση. Εσύ βρίσκεται ανάμεσα στους μηρούς της. Το άλλο της πόδι βρίσκεται κάτω από το σώμα σου.

Στάση Νο4: Το πουλί. Κλασσική στάση. Εκείνη στηρίζεται στην πλάτη της, ενώ εσύ κάθεσαι ανάμεσα στα πόδια της. Σηκώνεις τα πόδια της με τα χέρια σου και τα κρατάς στο ύψος της μέσης σου. Για να μην τα κρατάς επ’αόριστον και πιαστείς (διότι ως γνωστόν είσαι μεγάλος εραστής και αργείς πάντα να τελειώσεις) ακούμπησέ τα στα πόδια σου καθώς είσαι με τα γόνατα διπλωμένα.

Στάση Νο5: Το τόξο. Προϋπόθεση: Απαιτούνται πολλά μαξιλάρια. Η σύντροφός σου ξαπλώνει με πολλά μαξιλάρια για να στηρίζουν την πλάτη της, ενώ εσύ παίρνεις τα πόδια της και τα περνάς πάνω από τα μπράτσα σου, διευκολύνοντας την «στόχευση».

Τελικό συμπέρασμα: Πολύ κακό για το τίποτα. Καλοί οι Ινδοί στο παραμύθιασμα, αλλά δε θα πάθουμε και δισκοπάθεια για να πηδήξουμε. Άκου στάση χελώνα…


Πηγή: menslounge.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: