Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Βίκυ Καγιά

«Θέλω να κάνω παιδί»

Η Βίκυ Καγιά μίλησε στο «Madame Figaro» για τα κορίτσια του «Next Top Model» και το κλίμα που υπάρχει στο backstage, για τον εαυτό της, για το πώς αντιμετωπίζει το γεγονός πως μεγαλώνει αλλά και για τον επικείμενο γάμο της.



Για τα κορίτσια του «Next Top Model»: «Αυτό που θέλω είναι να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό, να κάνουν καριέρα, να κερδίσουν χρήματα, να ταξιδέψουν και να είναι ευτυχισμένες. Δεν νομίζω πως με είδαν ποτέ ανταγωνιστικά, αλλά με είδαν πεισματικά. Σου λένε "σιγά μην κάτσω να λιώσω τα πόδια μου εγώ σαν τη Βίκυ στο casting, ενώ μπορώ να γίνω γρήγορα γνωστή από εδώ και να τα γλιτώσω όλα". Όμως, η εμπειρία δεν εξαγοράζεται και είναι απαραίτητη για να σταθεί στο χώρο».



Για τον εαυτό της: «Είμαι δυναμική και αποφασισμένη, αλλά ταυτόχρονα τρωτή και ευαίσθητη. Δεν σπάω πράγματα, δεν κάνω υπερβολές, αλλά όταν στεναχωριέμαι κλαίω. Κλάμα και γιόγκα είναι το μυστικό μου. Στις δύσκολες στιγμές θέλω απλά μια αγκαλιά, να μου πει κάποιος πως όλα είναι καλά. Μάλλον όχι κάποιος αλλά ο Νίκος, να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και να μου λέει δέκα ώρες "αγάπη μου" και τέτοια. Και να με πάει βόλτα να μου πάρει παγωτό. Είμαι σαν μωρό».



Για τον επικείμενο γάμο της: «Θέλω ο γάμος να γίνει για έναν πολύ σημαντικό λόγο, όπως να αποφασίσουμε να κάνουμε παιδί. Η αλήθεια είναι πως πλέον έχω σταματήσει να δουλεύω με τους εξαντλητικούς ρυθμούς που το έκανα παλαιότερα και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά. Μακάρι μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια να το πάρουμε απόφαση να κάνουμε ένα παιδί. Μικρή είμαι άλλωστε, έχω καιρό ακόμα, θέλω πολύ να κάνω οικογένεια απλά δεν θέλω να μου μεγαλώσουν άλλοι το παιδί μου. Θέλω να είμαι εγώ εκεί, οπότε θα πρέπει να του αφιερώσω ολόκληρη τη ζωή μου. Δεν ονειρεύομαι όμως νυφικά υπερπαραγωγή, τέτοια έχω βάλει πάρα πολλά, θα φορέσω ένα απλό λευκό φορεματάκι και τελείωσε».



Για το πώς αισθάνεται που μεγαλώνει: «Μου αρέσει που μεγαλώνω. Τώρα νιώθω πιο όμορφη από ποτέ, γιατί ξέρω ποια είμαι, τι μπορώ να κάνω, τι μου αρέσει, και τι όχι. Παλιά προσπαθούσα να είμαι τέλεια, να είμαι αρκετή. Τώρα έχω κάπως χαλαρώσει, αλλά και πάλι δεν είμαι καθόλου hippie και cool».



Για το πώς είναι το κλίμα στο backstage του «NTM»: «Διαφωνούμε συχνά αλλά έτσι γίνεται και στην πραγματικότητα. Όποιος έρθει στα backstage μιας φωτογράφισης, θα δει ότι άλλα λέει ο στιλίστας, άλλα ο φωτογράφος και άλλα το μοντέλο, γίνεται ένας χαμός. Τσακωνόμαστε, σκοτωνόμαστε και μετά αγαπιόμαστε κι ο καθένας πάει σπίτι του».
Πηγή:yupi.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: