Την Παρασκευή 6 Αυγούστου η ΝΕΤ στις 13.00 θα μεταδώσει απευθείας την κλήρωση των play off του Τσάμπιονς Λιγκ (με την προσδοκία ότι θα είναι εκεί και ο Π.Α.Ο.Κ.). Δύο ημέρες αργότερα, την Κυριακή (8/8) το κρατικό κανάλι θα καλύψει ζωντανά το Σούπερ Καπ Αγγλίας, ανάμεσα στην πρωταθλήτρια Τσέλσι και στην Κυπελλούχο Μάντσεστερ Γ.
WRC Ράλι Φιλανδίας στο Woop
Το Ράλι Φιλανδίας (29 - 31 Ιουλίου) είναι ένας από τους μικρότερους αγώνες στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA και θα το δούμε μέσα από το Woop.gr (αθλητικό site του ΣΚΑΪ). Από το 1973 που ξεκίνησε το WRC, μόνο ένα ράλι είχε λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα από τον όγδοο γύρο της φετινής σεζόν (στο σύνολο των 13). Αυτό ήταν το Ράλι Φιλανδίας το 1975 όταν ο αγώνας ήταν γνωστός με το παραδοσιακό του όνομα - 1000 Λίμνες.
Οι διοργανωτές εκμεταλλεύτηκαν τους νέους κανονισμούς για το 2010 προκειμένου να συμπιέσουν όλη τη δράση σε δύο μόλις σκέλη. Έτσι, ενώ η συνολική απόσταση είναι μικρότερη από τους άλλους γύρους του WRC, οι οδηγοί περνούν σχεδόν 15 ώρες πίσω από το τιμόνι την Παρασκευή, την πρώτη πλήρη ημέρα δράσης και 14 ώρες το Σάββατο: αυτό σημαίνει ότι η αντοχή και η ταχύτητα θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες που θα κρίνουν και το αποτέλεσμα.
Το ράλι θα διεξαχθεί με ιλιγγιώδεις ταχύτητες σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Οι Φιλανδοί, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με τέτοιους δρόμους, έχουν σαφές πλεονέκτημα σε σχέση με τους εκτός κλίματος αγωνιζόμενους, οι οποίοι χρειάζονται αρκετά χρόνια εμπειρίας πριν μπορέσουν να ελπίσουν σε μία νίκη. Μόνον επτά μη Φιλανδοί έχουν κερδίσει στα 59 χρόνια του ράλι ενώ το Ράλι Φιλανδίας έχει φιλοξενήσει πέντε από τους έξι ταχύτερους αγώνες στην ιστορία του WRC, με τον αγώνα του 2005 να κατατάσσεται πρώτος στη λίστα των ταχύτερων ράλι όλων των εποχών, με μία εκπληκτική μέση ταχύτητα 122.86kph.
Το ράλι προσφέρει ένα μίγμα σκληρών, φαρδιών και γρήγορων δρόμων σε συνδυασμό με στενότερες, πιο τεχνικές ειδικές διαδρομές. Οι δρόμοι είναι λείοι σαν τραπέζι του μπιλιάρδου και δεν καταπονούν το αυτοκίνητο. Ωστόσο, είναι εξαιρετικά δύσκολο από οδηγικής απόψεως. Τα φοβερά άλματα συχνά κρύβουν στροφές, επομένως η ακρίβεια και ανάγνωση των pace notes πρέπει να είναι άριστη, ενώ η επιλογή της σωστής γραμμής πριν την 'απογείωση' καθορίζει την ταχύτητα στις στροφές που ακολουθούν.
Παρέμεινε πρώτος ο ΑΝΤ1, ανεβαίνει ο ΣΚΑΪ
Όχι μόνο διατηρήθηκε στην πρώτη θέση του συνόλου της τηλεθέασης ο ΑΝΤ1 την Τρίτη (27/7), αλλά αύξησε κατά λίγο την διαφορά του από το MEGA. Συγκεκριμένα ο ΑΝΤ1 έκανε 21,2% και το MEGA 19,1%.
Από κει και πέρα τα υπόλοιπα κανάλια ήταν κοντά το ένα με το άλλο και αξίζει να σημειωθεί η άνοδος του ΣΚΑΪ που χτυπάει στα ίσια τους άλλους σταθμούς. Για την ακρίβεια το STAR 9,7%, ο ALPHA 8,3%, η ΝΕΤ 8,2%, το ALTER 6,3%, ο ΣΚΑΪ 6,1%, η ΕΤ3 4,7% και η ΕΤ1 3,8%.
Πηγη:cosmo.gr
0 σχόλια: