Αν το πρώτο πράγμα που κάνετε, όταν ανοίγετε τον υπολογιστή σας, είναι να κοιτάξετε τα e-mails σας, λέει η μελέτη, αυτό δείχνει πως είστε «άνθρωπος του καθήκοντος» και ότι προτιμάτε, στις επαγγελματικές σας σχέσεις, να επικοινωνείτε διαδικτυακά, ειδικά όταν θέλετε να ζητήσετε κάτι, π.χ. να συζητήσετε μία συμφωνία ή να ζητήσετε πληροφορίες για κάποιο εργασιακό θέμα.
Αν, όμως, ξεκινάτε την ημέρα σας με μία επίσκεψη στο Facebook, είστε πιθανώς από τους τύπους που απολαμβάνετε τις «μη επαγγελματικές» επαφές με τους συνεργάτες σας από άλλες εταιρίες, π.χ. την ανταλλαγή e-mails ψυχαγωγικού περιεχόμενου αλλά και την άμεση επικοινωνία, η οποία δεν έχει πάντα να κάνει με εργασιακά θέματα.
Η μελέτη έδειξε αρκετά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία για τους χρήστες του διαδικτύου:
- Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς online καταναλωτές, όταν ξεκινούν την ημέρα τους, τσεκάρουν τα e-mail τους πριν επισκεφθούν άλλες ιστοσελίδες.
- Το Facebook είναι ο πρώτος ψηφιακός προορισμός για το 11% των Αμερικανών online καταναλωτών.
- Το 69% από τους καθημερινούς επισκέπτες του Facebook «προτιμά» τουλάχιστον μία ηλεκτρονική εταιρία ή μάρκα (από την οποία συνήθως ψωνίζει online).
- To 68% από τους καθημερινούς επισκέπτες του Twitter «ακολουθεί» τουλάχιστον μία εταιρία εν ώρα εργασίας.
- Το 43% όλων των Αμερικανών χρηστών του Διαδικτύου είναι είτε θαυμαστές είτε «ακόλουθοι» τουλάχιστον μίας εταιρίας ή μάρκας στο Twitter ή στο Facebook.
Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση "τί είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάτε στο ίντερνετ μία τυπική καθημερινή;", το 58% των Αμερικανών απάντησε πως κοιτάει τα e-mails, το 20% ότι αναζητά πληροφορίες σε μηχανές αναζήτησης ή ότι ανοίγει Portals, το 11% ότι μπαίνει στο Facebook, το 5% ότι επισκέπτεται ιστοσελίδες ενημερωτικού περιεχομένου, το 3% ότι επισκέπτεται την ιστοσελίδα της εταιρίας στην οποία εργάζεται και το 3% απάντησε διάφορα άλλα.
Πηγή:in2life.gr
0 σχόλια: