Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Πατρίτσια Μίλικ-Περιστέρη: «Είμαι μόνη μου»

Η Πατρίτσια Μίλικ-Περιστέρη μιλάει για το πώς χειρίστηκε τη δημοσιότητα, πόσο την επηρέασε που είδε το σίριαλ στο οποίο πρωταγωνιστούσε «Dr Roulis» τη φετινή σεζόν να κόβεται αλλά και για την προσωπική της ζωή, καθώς κάθε εβδομάδα διαβάζει ότι έχει και έναν καινούργιο σύντροφο. «Μετά τον «Έρωτα» του ΑΝΤ1, ήρθε μια σειρά δραματική «Η Χαρά αγνοείται» που με εξίταρε πραγματικά.

Συνεργάστηκα με τον κύριο Σκιαδαρέση και την κυρία Καβογιάννη και αυτό ήταν απίστευτο συναίσθημα. Ξαφνικά έγινα πρωταγωνίστρια και δεν μπορώ να σου πω ότι αγχώθηκα. Ήθελα να αποδείξω ότι μπορώ. Βίωσα αυτό το συναίσθημα της ουσιαστικής υποκριτικής. Έζησα αυτήν την επιτυχία σαν μια ηθοποιός που ανέβηκε απλώς ένα σκαλί παραπάνω. Εισέπραξα αυτήν τη μεγάλη τηλεθέαση όχι τόσο σε χρήματα όσο σαν στοίχημα με τον εαυτό μου για να δουλεύω στη συνέχεια με μεγάλους ηθοποιούς.

Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω» δήλωσε η ηθοποιός που βλέπει τις μετοχές της συνεχώς να ανεβαίνουν. Βέβαια, η Πατρίτσια μίλησε και για τη φετινή σειρά «Dr Roulis» με τον Χάρη Ρώμα που κόπηκε. «Με στενοχώρησε γιατί υπήρχε όμορφη χημεία με όλα τα παιδιά που δουλεύαμε καθημερινά.

Η σεζόν φέτος είναι δύσκολη και πέσαμε κι εμείς θύματα της κρίσης». Η ηθοποιός αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή και στο Στέλιο Νιάκαρη. «Ενοχλούμαι και θεωρώ άδικο να χρεώνομαι σχέσεις από τη στιγμή που δεν έχω κάνει κάτι.

Μπορεί να βγω με έναν γνωστό μου και αμέσως λένε είσαι με τον τάδε. Το τελευταίο διάστημα βγαίνω με έναν καλό φίλο μου, τον Στέλιο, που ασχολείται με το μόντελινγκ και λένε ότι είναι μαζί μου. Απλώς είμαστε πολύ πολύ καλά φιλαράκια… Μακάρι να έρθει ένας έρωτας στη ζωή μου.

Είμαι μόνη μου, περνάω υπέροχα με τους φίλους μου και αν έρθει κάτι πολύ δυνατό θέλω να το ζήσω». Ακόμα η Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη δεν δίστασε να δηλώσει ότι ήταν λάθος της η αισθησιακή φωτογράφηση που έκανε. «Αυτή η φωτογράφηση με πήγε πίσω στην όποια καριέρα έχω κάνει μέχρι σήμερα.

Ο κόσμος είδε με άλλο μάτι αυτήν τη φωτογράφηση. Ήμουν πολύ μικρή και έκανα αυτές τις αισθησιακές λήψεις. Δεν θα ξαναέκανα κάτι ανάλογο αλλά η αντιμετώπισή τους ήταν λάθος και ένιωσα κάποια στιγμή ότι με εκμεταλλεύτηκαν»
Πηγή:Espresso-gossip-tv.gr



Bookmark and Share


SHARE THIS

0 σχόλια: