Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Μίλα Κούνις: Η πιο σέξι γυναίκα στον πλανήτη



Η Μίλα Κούνις μπορεί από κάθε άποψη να αισθάνεται ότι η φετινή χρονιά ήταν από τις καλύτερες των τελευταίων χρόνων.
Όχι μόνο γιατί η σταρ του αρονοφσκικού «Μαύρου Κύκνου» γνωρίζει φέτος επιτυχία με τον «Ted», αλλά γιατί και σε προσωπικό επίπεδο απολαμβάνει δημοσίως την αγκαλιά του Άστον Κούτσερ. Τι άλλο χρειάζεται για να επιβεβαιωθεί; Ο τίτλος της πιο σέξι γυναίκας του πλανήτη από το αμερικανικό Esquire (έχουν προηγηθεί η Ριάνα, η Μίνκα Κέλι και η Κέιτ Μπέκινσεϊλ) έρχεται να προστεθεί στο πακέτο.

Πάντως η 29χρονη ηθοποιός δείχνει να συνειδητοποιεί τις παγίδες του star system: «Ένα μεγάλο μέρος της ταυτότητάς σου στη βιομηχανία του θεάματος καθορίζεται από το τι λέει για σένα ο τάδε κριτικός, ποια η γνώμη εκείνου του σκηνοθέτη ή τι σκέπτεται ο άλλος ηθοποιός. Τελικά αρχίζεις να τα πιστεύεις όλα αυτά και να γίνεσαι αυτό που οι άλλοι θέλουν να είσαι. Νομίζω ότι εγώ τουλάχιστον έχω διαχωρίσει εντελώς συνειδητά τις δυο μου ζωές, μέσα κι έξω από τη show biz. Αγαπώ αυτό που κάνω και δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα άλλο στη θέση του, αλλά μόλις η δουλειά τελειώνει, έχω τελειώσει κι εγώ μαζί της. Αισθάνομαι ότι αν είχα μπερδέψει το ποια είμαι με τη δημόσια εικόνα μου, θα είχα τελείως χάσει τον έλεγχο» λέει στο περιοδικό η Μίλα, που φωτογραφίζεται για το τεύχος Νοεμβρίου από τον Κλιφ Γουότς, δικαιολογώντας τον τίτλο της.


Η ηθοποιός εκτός από το «Oz the Great and Powerful» έχει μεταξύ άλλων στα προσεχώς της το νέο πρότζεκτ των Γουατσόφσκι «Jupiter Ascending» έχοντας δίπλα της τον Τσάνινγκ Τέιτουμ.


Πηγη

  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: