Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ήρθαν για δουλειές και τίτλους


Τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού, οι Σήφης Δασκαλάκης και Φρανσίσκο Χαβίτο, παρουσιάστηκαν και σήμερα επίσημα από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.


«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Ήρθα για να δουλέψω σκληρά, με υπομονή και επιμονή. Ελπίζω φέτος να πάρουμε όλους τους τίτλους και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο. Είναι μεγάλη προοπτική για μένα αυτό που μου συμβαίνει. Από μικρός έχω μάθει να πολεμάω και να μάχομαι για τους στόχους που έχω βάλει. Γι' αυτό ήρθα στον Ολυμπιακό. Σίγουρα είναι πολύ καλοί παίκτες. Το γεγονός πως είμαι ο επόμενος Έλληνας τερματοφύλακας από τον Αντώνη Νικοπολίδη, με γεμίζει με ευθύνες για να προσπαθήσω περισσότερο» τόνισε ο 29χρονος τερματοφύλακας.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του Χαβίτο. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Σίγουρα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, αλλά αυτό θα βοηθήσει όλους τους παίκτες να παρουσιαστούν πιο έτοιμοι. Οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θέλει να είναι βασικός στην ομάδα του» τόνισε ο 28χρονος Ισπανός μεσοεπιθετικός.

ΠΗΓΗ: www.pamesports.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: