Η άρνηση των ασφαλιστικών να αποζημιώσουν σε κάποιες περιπτώσεις αποδίδεται εδώ και πολλά χρόνια σε κάποια «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων. Αυτά επικαλούνται οι πολίτες – κάτοχοι των προγραμμάτων, για να δείξουν ότι κάτι δεν κατάλαβαν, οπότε και αρνούνται να δεχθούν ότι το συμβόλαιo τους και η ασφαλιστική εταιρεία δεν τους αποζημιώνει.
Ισχύει, όμως, αυτό σήμερα με τις τόσες εξελίξεις που έχουν επέλθει στην νομοθεσία;
Οι ειδικοί νομικοί λένε πως όχι. Διότι δεν υπάρχουν ούτε ψιλά γράμματα, ούτε και δικαιολογείται άγνοια νόμου. Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος να γνωρίζει αυτό που αγοράζει και, μάλιστα, όταν πρόκειται για ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο, έχει ευθύνη να ξέρει τι καλύπτει, πότε τον καλύπτει ή τι εξαιρεί.
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια περιγράφουν με ακρίβεια αυτά που δίνουν. Η προσφορά τους είναι παροχή υπηρεσιών στο πεδίο που αναφέρονται. Είτε είναι συμβόλαια υγείας, είτε αυτοκινήτου, είτε κατοικίας ή ό,τι άλλο, η ασφαλιστική εταιρεία παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες όταν παραστεί η ανάγκη που περιγράφεται -χωρίς ψιλά γράμματα- στο συμβόλαιο.





0 σχόλια: