Η παγκόσμια εταιρία καλλυντικών Schwarzkopf έχει ήδη βρει την νέα της μούσα. Η ηθοποιός Sofia Vergara είναι η νέα brand ambassador, πρωταγωνιστώντας στην καμπάνια με τίτλο ‘What story will you tell?. Η καμπάνια, η οποία ξεκινά τον Μάρτιο, θα είναι live στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα περιλαμβάνει επίσης τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Η καμπάνια συμπίπτει με τον τελευταίο ρόλο της Vergara στη σειρά του Netflix “Griselda”, η οποία κάνει πρεμιέρα αυτές τις ημέρες.
«Το να μπω σε αυτόν τον δραματικό ρόλο για την Griselda ήταν διαφορετικό για μένα. Έτσι, όταν έμαθα για την καμπάνια του Schwarzkopf ‘What story will you tell?’, βγήκε νόημα», είπε η Vergara. «Είναι η συνεργασία με μια μάρκα που μοιράζεται το όραμά μου να αγκαλιάζω και να γιορτάζω τη δύναμη της αυτοέκφρασης και της αυτοπεποίθησης. Είναι μια φιλοσοφία που ενστερνίζομαι».
Όπως δήλωσε η Sofia Vergara για τη σχέση της με την ομορφιά είναι «να πω τη δική μου ιστορία στον κόσμο ή να τη χρησιμοποιήσω ως εργαλείο για να πω άλλες ιστορίες», είπε. «Στην δική μου καριέρα, η αυτοπεποίθηση είναι το παν και τα μαλλιά παίζουν μεγάλο ρόλο. Μου επιτρέπει να εκφράζομαι αυθεντικά τόσο εντός όσο και εκτός οθόνης».
Αυτή η σχέση συνάδει με τις υποκείμενες καταναλωτικές συμπεριφορές στις οποίες αξιοποιεί η Schwarzkopf. «Η εικόνα που οδηγεί στην αγορά των ΗΠΑ είναι ότι από την οπτική των καταναλωτών, τα μαλλιά βοηθούν τον καταναλωτή να ενσαρκώσει αυτό που είναι και πώς θα ήθελε να δει τον εαυτό του. Υπάρχουν χιλιάδες καμπάνιες στην αγορά, αλλά το χαρακτηριστικό είναι ότι τα μαλλιά μπορούν να σας βοηθήσουν να πείτε την ιστορία σας», δήλωσε ο Vildan Cerci, ανώτερος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Henkel.
Η Vergara ταίριαξε φυσικά στη μάρκα, είπε ο Cerci. «Δεν είναι εύκολο να βρεις τον κατάλληλο πρεσβευτή για τη Schwarzkopf λόγω της εμβέλειάς μας ως επωνυμίας. Έχει μια πολύ μεγάλη κληρονομιά πάνω από 120 χρόνια εμπειρίας», είπε. «Η Sofia είναι πολύ αυθεντική, είναι μια πραγματική ομορφιά που αποδέχεται τον εαυτό της για αυτό που είναι και οικοδομεί αυτοπεποίθηση μέσω της προσέγγισής της στην ομορφιά».
Με την καμπάνια της Vergara να απευθύνεται στους καταναλωτές και στους επαγγελματίες κομμωτές, ο στόχος ήταν να «χτίσουμε μια ισχυρότερη γέφυρα μεταξύ της επαγγελματικής μας εμπειρίας στη Schwarzkopf και της καταναλωτικής μας επιχείρησης», είπε ο Cerci. «Αυτό είναι το θεμέλιο της στρατηγικής μας για την περαιτέρω προώθηση της επιχείρησης στην αγορά των ΗΠΑ».
0 σχόλια: