Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

Κασσελάκης: «Όχι» σε διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, θέλω και νέα στελέχη - Ο μηχανισμός της ΝΔ έχει αποτύχει να σώσει ζωές

Την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε ο Στέφανος Κασσελάκης. Όπως τόνισε, δεν υπάρχει κίνδυνος διάσπασης στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο ίδιος επιθυμεί νέα στελέχη με «φρέσκιες» νοοτροπίες. Παράλληλα, άφησε αιχμές για τη ΝΔ και τον τρόπο διακυβέρνησής της. 

Αρχικά, αναφερόμενος στις κακοκαιρίες μίλησε για μία «μεγάλη διοικητική ανεπάρκεια του κράτους και στην αυτοδιοίκηση και στην κεντρική κυβέρνηση, η οποία έχει ένα κομματικό πρόσημο, ξεκάθαρα. Αυτό είναι ο μηχανισμός της ΝΔ που έχει αποτύχει να σώσει ζωές. Το έχουμε δει στη Θεσσαλία με 500 εκατ. ευρώ έργα που δεν έχουν γίνει. Δεν είναι άτυχος ο Βόλος (...). Είναι το κράτος που δεν έχει προστατεύσει τον πολίτη του».

Όπως είπε, «άλλο το γεγονός ότι υπάρχει πρόβλημα κλιματικής κρίσης και άλλο το γεγονός ότι δεν έχουμε επενδύσει στην πρόληψη. Το γεγονός ότι υπάρχει κλιματική κρίση κάνει ακόμα πιο σημαντικό το να μπορέσουμε να επενδύσουμε στην προστασία του πολίτη. Όταν έχεις ένα πρωτοφανές καιρικό φαινόμενο δεν λες "α, θα γινόταν η καταστροφή ούτως ή άλλως". Αυτό που λες είναι ότι "με όσα μέτρα μπορούμε να πάρουμε θα μειωνόταν η ζημιά κατά 20, 30, 50%"».

Στον Βόλο την επόμενη εβδομάδα ο Κασσελάκης

Σε ερώτηση τι πρέπει να γίνει στο υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, απάντησε: «Καταρχάς πρέπει να υπάρχει μία ανασυγκρότηση ώστε διάφοροι φορείς να μπορούν να ξέρουν ποιος λογοδοτεί και πού. Υπάρχει ένα μπέρδεμα αυτή τη στιγμή μεταξύ των διαφόρων φορέων, υπηρεσιών (...). Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ποιος λογοδοτεί και πού. Χρειάζεται μία νέα προσέγγιση».

«Ποιος έχει επιβλέψει την περάτωση των έργων από την κυβέρνηση; Για ποιον λόγο δεν έχουν γίνει; Γιατί τα φρεάτια δεν έχουν καθαρίσει», ρώτησε στη συνέχεια και γνωστοποίησε πως θα μεταβεί στον Βόλο την επόμενη εβδομάδα.

«Έχω δει την κατάσταση, δεν φτάνει μια αποζημίωση. Οι άνθρωποι χρειάζονται μεγάλη αρωγή. Έμπρακτα, χέρια να τους βοηθήσουνε», πρόσθεσε.

«Ο πρωθυπουργός να ασχολείται με τον εκσυχρονισμό του κράτους, παρά με εμένα»

Αναφερόμενος στη δήλωση Μητσοτάκη πως «εκφέρει πολιτικό λόγο με παλιά συνταγή», δήλωσε: «Νομίζω ότι καλά θα έκανε ο πρωθυπουργός να ασχολείται με τον εκσυχρονισμό του κράτους ή τον μοντερνισμό όπως θέλει να το πει ο ίδιος, παρά να ασχολείται με εμένα και με ταμπέλες και με ανούσια ζητήματα. Έχει τον κ. Φάμελλο στη Βουλή που κάνει μια εξαιρετική δουλειά και ο κ. Μητσοτάκης κάνει μια επικίνδυνη δουλειά για τις ζωές του Έλληνα πολίτη».

Σε ερώτηση για το εάν η απουσία του από τη Βουλή αποτελεί πρόβλημα, ο κ. Κασσελάκης απάντησε: «Άμα ήταν πρόβλημα θα ήταν σαν να λέμε πως οι μόνοι που μπορούν να είναι ηγέτες είναι όσοι είναι μέσα στη Βουλή. Προφανώς υπάρχει ταλέντο σε όλη τη χώρα, σε όλους τους Έλληνες. Ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ, τα μέλη, με επέλεξαν να ηγηθώ μιας νέας παράταξης από τα μέλη για τα μέλη. Τις τελευταίες μέρες εργάζομαι από το γραφείο του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη Βουλή. Εκεί είναι το γραφείο μου. Συνεργάζομαι άρτια με τον κ. Φάμελλο και είναι μια ανακούφιση για μένα που υπάρχει μέσα στη Βουλή».

«Βεβαίως και είμαι Αριστερός»

Για το πώς φαντάζεται την αντιπολίτευση που θα ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ, είπε: «Είναι ενδιαφέρον ότι ο πρωθυπουργός που είπε τον Αλέξη Τσίπρα και το κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ "εθνική εξαίρεση", μιλάει για τοξικότητα. Δεν έχω ακούσει ποτέ μία συγγνώμη (...). Εμείς είμαστε πεπεισμένοι ότι πρέπει να φέρουμε λύσεις. Πρέπει να προτείνουμε έμπρακτες λύσεις».

Σε ερώτηση «αν νιώθει Αριστερός» και «τι είναι Αριστερά στην εποχή μας», ο Στέφανος Κασσελάκης δήλωσε: «Τα βιώματα του καθενός ανήκουν στον καθένα. Δεν είμαστε η συλλογή των βιωμάτων μας, είμαστε η επιλογή που είμαστε κάθε μέρα. Εγώ επιλέγω να ζω τη ζωή μου με προσφορά για τον τόπο μου, για τους συνανθρώπους μου που δικαιούνται να έχουν μια φωνή. Βεβαίως και είμαι Αριστερός και όταν για παράδειγμα πήγα στη Μακρόνησο με τον ναύαρχο Αποστολάκη, αναρωτήθηκα γιατί τόσα παιδιά της ηλικίας μου και μικρότερο δεν έχουν δει ποτέ αυτό το νησί (...). Το να είσαι Αριστερός, είναι μια στάση ζωής, είναι ένας αξιακός κώδικας. Για μένα είναι και επίσης πολιτική: η πολιτική το ότι στην οικονομία που ζούμε σήμερα πρέπει να έχουμε πολιτικές με ανθρωποκεντρικό πρόσημο. Η πυξίδα μας πρέπει να είναι ο άνθρωπος».

Σε ερώτηση αν θέλει νέα στελέχη στον ΣΥΡΙΖΑ απάντησε: «Βεβαίως και θέλω (...). Οι ηλικίες μπορεί να είναι νέες και παλιές. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ανθρώπους με νέες νοοτροπίες, ανεξάρτητα ηλικίας. Δεν είναι εκεί το θέμα μας».

«Έχω λάβει πολλά βιογραφικά και ιδέες, έχουμε ένα πολύ συγκινητικό και αισιόδοξο μέλλον σαν χώρα με το ανθρώπινο δυναμικού που διαθέτουμε. Έχουμε απίστευτα μυαλά», πρόσθεσε.

«Ήμουν ο μόνος από τους συνυποψήφιους που έβαλε στην κρίση του κόσμου θέσεις ξεκάθαρες»

«Ήμουν ο μόνος από τους συνυποψήφιους που έβαλε στην κρίση του κόσμου θέσεις ξεκάθαρες (...). Όταν ο κόσμος άρχισε να με παροτρύνει να κατέβω, έτσι τόλμησα. Δεν είχα σχέδιο στην 9η θέση του Επικρατείας να κατέβω για αρχηγός. Από τις ιδέες μου και τις θέσεις μου προέκυψε η υποψηφιότητά μου», είπε στη συνέχεια.

Για προηγούμενες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, είπε πως «δεν είμαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Θέλω να έχω συμπράξεις με ξένα πανεπιστήμια. Τα έχω ζήσει, μπορούμε να το κάνουμε (...)».

«Δεν πιστεύω στην απλή αναλογική»

Για τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ, ανέφερε: «Είναι πολλοί οι λόγοι που έχασε ένα κόμμα τη μισή του δύναμη στην ουσία (...). Σίγουρα το στοίχημα της απλής αναλογικής δεν πέτυχε. Αυτός είναι ο κύριος λόγος. Δεν πιστεύω στην απλή αναλογική. Πιστεύω στην αυτοδύναμη σύγχρονη Αριστερά (...). Η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει όχι μόνο να είναι ενωμένη, θα πρέπει να μεγεθυνθεί».

Και πρόσθεσε: «Ένα από τα πρώτα πράγματα που θέλω να κάνω είναι ο νέος κόσμος, τα μυαλά που έχουμε, να γίνουν μέλη που θα συμμετέχουν στην παραγωγή πολιτικής (...). Πρέπει να δώσουμε φωνή στην κοινωνία. Μπορούμε».

«Έχω ζητήσει δύο φορές από τον κ. Φίλη να τον δω»

Για το αν ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να έχει «ενιαίο πολιτικό λόγο» είπε «βεβαίως» και για τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που «του επιτέθηκαν» πρόσθεσε: «Προφανώς σε μία εκλογική διαδικασία μπορεί να υπάρχει και πρέπει να υπάρχει θέση για οργή. Πρέπει να είμαστε νηφάλιοι για τους λόγους για τους οποίους είμαστε στην πολιτική (...). Εγώ είμαι εδώ, είμαι ανοιχτός σε όλα τα μέλη, ανεξάρτητα ονόματος, να συνομιλήσουν μαζί μου (...). Τους καλώ να έρθουν μαζί και να μπορέσουμε να γίνουμε κυβερνώσα παράταξη (...). Έχω ήδη ζητήσει από τον κ. Φίλη να τον δω από κοντά, δύο φορές μάλιστα. Είπε θα έρθει. Από την επόμενη εβδομάδα είπαμε να το κανονίσουμε».

«Υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους ότι ξεσκονίζω. Ξεσκονίζω, εδώ είμαι. Η Αριστερά είναι για τη συντροφικότητα (...). Εδώ είμαι, είμαι ανοιχτός. Δείξτε συντροφικότητα», συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια, δήλωσε: «Είναι δυνατόν οποιοσδήποτε να έχει ένα κόμμα ιδιοκτησία του; Ούτε εγώ θεωρώ ότι είμαι ιδιοκτήτης, είμαι ο υπηρέτης» και τόνισε πως δεν υπάρχει κίνδυνος διάσπασης στον ΣΥΡΙΖΑ.




 Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram και στο Twitter γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!
ads
Adbox 



ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: