Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

Σκάρλετ Τζοχάνσον: Μια σύγχρονη Σταχτοπούτα

Η Σκάρλετ Τζοχάνσον μέσα από μια πορεία χρόνων στον χώρο του κινηματογράφου έχει καταφέρει να ξεχωρίσει τόσο για το ταλέντο της όσο και για την ξεχωριστή ομορφιά της, αποτελώντας το απόλυτο sex symbol του Χόλιγουντ. Η ιστορία της θυμίζει αυτήν της Σταχτοπούτας, μόνο σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή, με την όμορφη ηρωίδα να ξεπερνάει τις δυσκολίες και να φτιάχνει τη ζωή της βασιζόμενη στις δικές της δυνάμεις.
Η Σκάρλετ Τζοχάνσον γεννήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 1984 στη Νέα Υόρκη, σε μια οικογένεια που δεν είχε την παραμικρή σχέση με τον κόσμο της τέχνης και του θεάματος. Ο δανός πατέρας της εργαζόταν ως εργολάβος και η μητέρα της φρόντιζε τη Σκάρλετ και τα τέσσερα αδέρφια της. Οπως έχει εξομολογηθεί η ίδια η Τζοχάνσον, μεγάλωσε με δυσκολίες, αφού η οικογένειά της ζούσε ουσιαστικά από τα συσσίτια. Σε ηλικία μόλις 11 ετών ολοκλήρωσε τα μαθήματα υποκριτικής και ξεκίνησε να περνάει δοκιμαστικά για διαφημιστικά. Λίγο αργότερα βαρέθηκε και αποφάσισε να περάσει στον χώρο του κινηματογράφου και του θεάτρου.

Η αναγνώριση ήρθε το 1998, όταν συμμετείχε στην ταινία «Ο γητευτής των αλόγων» του Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Μεταφέρθηκε σε ρόλους ενηλίκων με την ερμηνεία της στις ταινίες «Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι» και «Χαμένοι στη μετάφραση» κερδίζοντας και για τις δύο υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα. Στη συνέχεια έγινε η μούσα του Γούντι Αλεν πρωταγωνιστώντας σε μια σειρά ταινιών του («Match Point», «Scoop», «Vicky Cristina Barcelona») και καθιερώνοντας το προφίλ της μοιραίας ξανθιάς. Φέτος, πρωταγωνίστησε στην ταινία «Εκδικητές: Η τελευταία πράξη», η οποία έσπασε τα ταμεία και αποτελεί την πιο εμπορική ταινία όλων των εποχών, ενώ η ίδια η Τζοχάνσον έχει ανακηρυχθεί ως η πιο κερδοφόρα star όλων των εποχών.

Έχει υπάρξει παντρεμένη για δύο χρόνια με τον ηθοποιό Ράιαν Ρέινολντς και τέσσερα χρόνια μετά το διαζύγιό τους, η όμορφη Σκάρλετ παντρεύτηκε τον γάλλο δημοσιογράφο Ρομέν Ντοριάκ, με τον οποίο απέκτησε την κόρη της. Πήραν διαζύγιο το 2017 και λίγους μήνες αργότερα η ηθοποιός άρχισε να βγαίνει με τον κειμενογράφο της δημοφιλούς σατιρικής εκπομπής «Saturday Night Live» Κόλιν Τζοστ. Η ηθοποιός αρραβωνιάστηκε τον Τζοστ στις 19 Μαΐου του 2019 και τώρα ετοιμάζεται για τον τρίτο γάμο της.

Για το μακιγιάζ

«Αγαπώ το μακιγιάζ, το αγαπούσα από όταν ήμουν μικρό κορίτσι. Η μητέρα μου είχε μια όμορφη συλλογή με προϊόντα μακιγιάζ και καθόμουν και την έβλεπα να ετοιμάζεται. Τις ημέρες που δεν δουλεύω χρησιμοποιώ μια ενυδατική κρέμα με χρώμα, κονσίλερ, μάσκαρα και bronzer».

Για την περιποίηση του δέρματός της

«Ορισμένες περιόδους έχω προβληματικό δέρμα. Φοράω πολύ βαρύ μέικαπ για τις ανάγκες της δουλειάς και έτσι το δέρμα μου κουράζεται. Τις ημέρες που δεν δουλεύω φροντίζω να μην εφαρμόζω foundation σε όλο το πρόσωπό μου. Επίσης, αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να καθαρίζω προσεκτικά το πρόσωπό μου με ένα μη φαγεσωρογόνο προϊόν και στη συνέχεια να το ενυδατώνω».

Η χειρότερη συνήθειά της

«Η χειρότερη συνήθειά μου είναι πιθανότατα το να κοιτάζω το δέρμα μου πολύ κοντά σε μεγεθυντικό καθρέφτη. Είμαι απαίσια, μπορεί να μετατρέψω κάτι πολύ μικρό σε τεράστια πληγή. Απλά δεν μπορώ να σταματήσω να το πειράζω».

Οι συνταγές ομορφιάς της

«Ο χυμός λεμονιού είναι εξαιρετική λευκαντική ουσία. Μπορεί βέβαια να είναι ερεθιστικός για το δέρμα, γι’ αυτό τον αραιώνω με λίγο νερό. Επίσης, όταν το δέρμα μου είναι λιπαρό και έχει τάση ακμής, ανακατεύω μηλόξιδο με νερό και το εφαρμόζω στο πρόσωπό μου προτού κοιμηθώ. Θεωρώ ότι είναι ένας καλός τρόπος να θεραπεύσω το δέρμα μου όταν δεν θέλω να χρησιμοποιήσω χημικές ουσίες».

Για τα μαλλιά της

«Όταν ζούσα στη Γαλλία μού έκανε εντύπωση το πόσο λίγο ασχολούνται οι γυναίκες με τα μαλλιά τους. Είναι λες και καμία δεν βάφει τα μαλλιά της, λες και καμία δεν κάνει πολλές ανταύγειες. Είμαι τόσο χάλια στο να περιποιούμαι τα μαλλιά μου που το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να λουστώ και να βγω έτσι από το σπίτι».

Για τη γυμναστική

«Μου αρέσει να γυμνάζομαι. Φυσικά, όπως συμβαίνει σε όλους, υπάρχουν ημέρες που δεν θέλω να πάω γυμναστήριο. Οταν μπαίνω σε πρόγραμμα και γυμνάζομαι κάθε ημέρα, μου είναι εύκολο να το τηρήσω. Με κάνει να νιώθω όμορφα. Αν όμως δεν γυμναστώ για λίγες ημέρες, μετά μου είναι δύσκολο να αρχίσω ξανά».

Για την υποκριτική

«Ως ηθοποιός έχω μάθει να είμαι πιο ευέλικτη, να παίρνω μεγαλύτερα ρίσκα. Εχω μάθει ότι αν δεν πάρεις ένα ρίσκο στις επιλογές που κάνεις, δεν θα μάθεις ποτέ τι θα μπορούσες να έχεις κερδίσει. Ετσι, ίσως είμαι πιο εξοικειωμένη με την αποτυχία. Δεν θα ήξερα ποτέ αν δεν είχα τολμήσει».

Μαθήματα ζωής

«Εχω μάθει τη σημασία τού να είμαι σε επικοινωνία με τον εαυτό μου και τις σχέσεις μου. Οσο μεγαλώνω, συνειδητοποιώ την αξία τού να είσαι ξεκάθαρος και ειλικρινής, ακόμη και όταν είναι επίπονο. Η ειλικρίνεια είναι πραγματικά ο καλύτερος τρόπος να έχεις μια στενή σχέση με τον εαυτό σου και τους άλλους. Επίσης, είναι σημαντικό να μην είμαστε πολύ σκληροί με τον εαυτό μας. Μεγαλώνοντας έμαθα να είμαι πιο δεκτική».

Για τη μητρότητα

«Το να είσαι μια εργαζόμενη μητέρα είναι μια απίστευτη πρόκληση και ταυτόχρονα ένα υπέροχο δώρο. Νομίζω ότι πάντα αισθάνεσαι λίγες ενοχές. Οταν είσαι στη δουλειά, αισθάνεσαι σαν να λείπεις από τις ιδιαίτερες στιγμές με το παιδί σου. Οταν είσαι με το παιδί, αισθάνεσαι σαν να μη δίνεις πολλά στη δουλειά σου. Θέλει μια ισορροπία. Θαυμάζω πολύ τις εργαζόμενες μητέρες. Εγώ τα βγάζω πέρα με μεγάλη δυσκολία».

Για την πολιτική

«Νομίζω ο καλύτερος τρόπος να πετύχεις την αλλαγή είναι μέσω της τοπικής πολιτικής. Ισως κάποια στιγμή στο μέλλον να νιώσω το κάλεσμα να αναμειχθώ στην πολιτική, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει προκύψει».





Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram και στο Twitter γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!

ads
ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: