Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Η «Μπρουκ» από την «Τόλμη και Γοητεία» θα εμφανισθεί στη σειρά του Γεωργίου

Αυτή και αν είναι έκπληξη από τον Ανδρέα Γεωργίου. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης κατάφερε κι έκλεισε για μία γκεστ εμφάνιση την Κάθριν Κέλι Λανγκ, για τη νέα σειρά του στον ΣΚΑΪ, «8 λέξεις».
Ο ίδιος μέσα από το λογαριασμό του στο Instagram ανακοίνωσε τη συνεργασία με την γνωστή σε όλους «Μπρουκ» από τη θρυλική σαπουνόπερα, «Τόλμη και Γοητεία».

Συγκεκριμένα, ανέβασε στο λογαριασμό του στο βίντεο της διάσημης ηθοποιού, η οποία ανακοινώνει η ίδια τη συμφωνία τους, ενώ συνόδευσε την ανάρτηση με το εξής σχόλιο: «Ανυπομονώ να δουλέψουμε μαζί!! Δεν χρειάστηκε να το κουράσουμε πολύ. Είδες επεισόδιο και μου είπες επι λέξη “δεν θα μιλήσεις με κανέναν μάνατζερ, θα το φροντίσω εγώ, θα ζητήσω ειδική άδεια από το κανάλι μου γιατί αυτό θέλω πολύ να το κάνω”, μου έδωσες συγχαρητήρια για τα πρόσωπα που επέλεξα για την σειρά και για τους φωτογράφους που έχω. Εγώ σου λέω μόνο αυτό: Η “γοητεία” σου με έκανε να “τολμήσω” να σε πλησιάσω… ραντεβού στην Κέρκυρα».



Αλλά και η Κάθριν Κέλι Λανγκ ανέβασε στο δικό της λογαριασμό το ίδιο βίντεο ανακοινώνοντας ενθουσιασμένη – και στα ελληνικά - στους διαδικτυακούς της φίλους τη νέα συνεργασία της.





Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram και στο Twitter γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!

ads
ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: