Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Μια βραδιά αφιερωμένη στη μνήμη του Τζίμη Πανούση

Την Κυριακή 13 Ιανουαρίου, ακριβώς ένα χρόνο από τον θάνατο του Τζίμη Πανούση, ο Άκης Καπράνος, κριτικός κινηματογράφου και μουσικός, προσκαλεί το κοινό σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στη μνήμη του Τζιμάκου, στον κινηματογράφο Ααβόρα.
Το «παρών» στη βραδιά αυτή θα δώσουν παλιοί φίλοι και άνθρωποι που είχαν συνεργαστεί μαζί του, μιλώντας για τον άνθρωπο και καλλιτέχνη Τζίμη Πανούση, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η προβολή της ταινίας «Ο Δράκουλας των Εξαρχείων» του Νίκου Ζερβού από φιλμ 35 χιλιοστών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βραδιά διοργανώνεται με τη σύμφωνη γνώμη και καθοδήγηση του στενού οικογενειακού κύκλου του εκλιπόντος.



Στην τελευταία του συνέντευξη στο Reader.gr, ο Τζίμης Πανούσης μεταξύ άλλων είχε δηλώσει:
«Δεν μπορώ να προσέχω, όταν πρέπει να αυτολογοκριθώ τόσο μου βγαίνει πείσμα. Η σάτιρα εναι εμμονική και κυρίως το ίδιο το πρόσωπο την προκαλεί, όταν δεν έχει χιούμορ, όταν δεν καταλαβαίνει. Αν δεν έχεις χιούμορ δεν είσαι καλλιτέχνης».

«Μου αρέσει το "Τζιμάκος". Μπορεί να είμαι αχάριστος, να μη χαίρομαι με όσα έχω επιτύχει, να είμαι στις μαύρες μου, αλλά όταν είμαι πολύ χάλια, θα βγω εδώ στην Κηφισίας, θα κάνω μια βόλτα, θα σταματήσουν τα αυτοκίνητα, θα μου κορνάρουν, θα με αγκαλιάσουν και θα ανακουφιστώ».

Θα μιλήσουν οι:
Δημήτρης Πουλικάκος
Κωνσταντίνος Τζούμας
Ισαβέλλα Μαυράκη
Μαρίζα Κωχ
Νίκος Ζερβός
Αντώνης Μποσκοΐτης
Δημήτρης Μανιάτης
Πάολα Ρεβενιώτη
Ναταλία Ρασούλη
Συντονίζει ο Άκης Καπράνος
Οργάνωση: Άκης Καπράνος / Πέγκυ Ρίγγα

Πληροφορίες
ΑΑΒΟΡΑ, Ιπποκράτους 180 – Μετρό Αμπελόκηποι
Τηλέφωνο: 210 642 3271
Ώρα έναρξης: 20.30
Εισιτήριο: 5 ευρώ.




!
ads
ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: