Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Η Ζιζέλ θα εκδώσει αυτοβιογραφικό βιβλίο

Η καριέρα της Ζιζέλ (Gisele Bündchen) στον χώρο του μόντελινγκ είναι τόσο λαμπρή που δικαιολογεί την έκδοση ενός βιβλίου, όπου θα περιγράφονται οι εμπειρίες της από την πασαρέλα, αλλά και η οικογενειακή της ζωή με τον Τομ Μπρέιντι και η μητρότητα.
Το αυτοβιογραφικό βιβλίο του supermodel από τη Βραζιλία θα έχει τίτλο Lessons: My Path to a Meaningful Life κι αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Οκτώβρη.

Η Ζιζέλ έκανε τη σχετική ανακοίνωση μέσω Instagram, ποστάροντας preview του εξωφύλλου και μια συλλογή από οικογενειακές φωτογραφίες που θα περιλαμβάνονται σε αυτό.

«Το να ανατρέξω σε κάποια από τα βιώματα των 37 μου χρόνων, σε όσα έμαθα, τις αξίες που με οδηγούν και τα εφόδια που με βοηθούν να είμαι αυτή που είμαι, ήταν μια σημαντική εμπειρία που με μεταμόρφωσε. Είμαι χαρούμενη που θα μοιραστώ με εσάς το ταξίδι μου», έγραψε μεταξύ άλλων.


ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: