Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Η σέξι Jennifer Lopez έχει βρει το ελιξήριο της νεότητας


Δείτε την σε καμπάνια γνωστής εταιρίας ένδυσης

Στα 48 της χρόνια, το ποπ είδωλο Jennifer Lopez επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι το κορίτσι της Guess, της θρυλικής εταιρείας που ξεκίνησε αποκλειστικά με jeans και εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand.

Η γνωστή εταιρεία ένδυσης επέλεξε την αιώνια έφηβη JLo ως μούσα της και η πάντα πανέμορφη σταρ ανακοίνωσε τη συνεργασία με μια γεύση από τη σeξι διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν μαζί.


Στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, η Λόπεζ θυμίζει έντονα pin up girl και ποζάρει με φουντωτό μαλλί και καυτό σορτσάκι, κοιτώντας αισθησιακά τον φακό.

«Μαντέψτε ποιο είναι το νέο κορίτσι της Guess», ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία της καμπάνιας, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει διθυραμβικά σχόλια.




Adbox 



ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: