Ερευνα από τη Visa φανερώνει πως οι Ευρωπαίοι πληρώνουν περισσότερο μέσω φορητών συσκευών.
Οι Ευρωπαίοι εκσυγχρονίζονται και όπως φανερώνει και σχετική έρευνα από τη Visa ο αριθμός των Ευρωπαίων που πληρώνει μέσω φορητών συσκευών έχει τριπλασιαστεί μέσα σε ένα χρόνο με το ρυθμό υιοθέτησης να είναι ταχύτατα αυξανόμενος για τις ηλικίες 55- 64.
Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αφορά σε 36.000 καταναλωτές σε 19 χώρες και από ότι φαίνεται οι Ευρωπαίοι προτιμούν τις ψηφιακές συναλλαγές πληρώνοντας μέσω smartphone, tablet και wearable τροπλασιάζοντας τον αριθμό που χρησιμοποιούν φορητές συσκευές μέσα σε ένα μόλις χρόνο αγγίζοντας το 54% για το 2016 έναντι του 18% για το 2015.
Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι εδώ με καταναλωτές σε όλα τα μήκη της Ευρώπης να υιοθετούν νέους τρόπους πληρωμών. Τα smartphones και τα wearables είναι η αρχή μίας νέας τάσης με εκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές να κάνουν πιο απλό και ασφαλές από ποτέ για κάποιον να πραγματοποιεί καθημερινές συναλλαγές μέσα από τη χρήση οποιασδήποτε τεχνολογίας, τονίζει ο Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής Visa Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 38% των συμμετεχόντων του 2015 που είχε δηλώσει ότι δεν έχει ξαναχρησιμοποιήσει τέτοιο τρόπο πληρωμής πλέον φτάνει μόλις το 12%. Υπάρχουν λοιπόν οι αναπτυσσόμενες αγορές και οι αναπτυγμένες αγορές όπου οι καταναλωτές επιλέγουν τις φορητές συσκευές γιατί αισθάνονται πιο ασφαλείς και πιο άνετα να αγοράζουν προϊόντα μέσω αυτού του τρόπου.
Η χρήση μάλιστα του smartphone είναι ταχύτατη για όλες τις ηλικίες και για όλες τις χώρες με τους μισούς συμμετέχοντες να πληρώνουν μέσω mobile banking προκειμένου να χειριστούν καλύτερα και αποδοτικότερα τα έξοδά τους με το 41% να ελέγχει τους λογαριασμούς του online.
Στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Αγγλία, τη Γαλλία και την Ελβετία, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το λανσάρισμα του Apple Pay, του Samsung Pay στην Ισπανία και του Android Pay στην Αγγλία. Επίσης, είδαμε μία νέα εποχή στις πληρωμές μέσω wearable smartwatches, βραχιολάκια ακόμη και ρούχα. Είναι προφανές ότι αυτή η τάση θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν τη συσκευή που ταιριάζει στο lifestyle τους, συνεχίζει.
0 σχόλια: