Στο τελευταίο τεύχος του Harper’s Bazaar, η ηθοποιός (είναι ακόμη;) κι ιδιοκτήτρια του «site για την καλή ζωή» κι e-shop goop.com, μιλά για την ζωή και την καριέρα της, για τον τρόπο που χειρίζεται την διασημότητα, για τις κόρες της, τον μπαμπά της, για την Beyonce, για την μανία της για την τάξη και για το πως δεν μπορεί να την πάρει ο ύπνος αν ξέρει ότι υπάρχουν άπλυτα πιάτα στον νεροχύτη –προφανώς τις μέρες που η οικιακή βοηθός έχει ρεπό.
Μια συνέντευξη από αυτές που περιμένεις να διαβάσεις σε ένα περιοδικό που κάποιος θα ξεφυλλίσει στην αίθουσα αναμονής του οδοντιάτρου, στην τουαλέτα, ή όταν βαριέται στο αεροπλάνο. Η οποία συνοδεύεται από μια σειρά φωτογραφίες στις οποίες η Γκουίνεθ ποζάρει με ρούχα και παπούτσια που αξίζουν μερικές χιλιάδες δολάρια το κομμάτι και κοσμήματα η τιμή των οποίων αγγίζει τις εκατοντάδες χιλιάδες.
Μπορείς να δεις τις φωτογραφίες του Αλέξι Λουμπομίρσκι ως μια άσκηση στον υπαρκτό σουρεαλισμό, ή σαν μια απόπειρα ανατρεπτικού χιούμορ, αλλά μάλλον το περιοδικό και η Γκούινεθ δεν είχαν αυτές τις προθέσεις. Μπορείς να κατηγορήσεις την φωτογράφιση και την ανάγκη των glossy περιοδικών να φωτογραφίζουν γυναίκες τις γυναίκες που κοσμούν τα εξώφυλλα του με έμφαση στο σώμα τους ως σεξιστική, αλλά ένας αντίλογος μπορεί να είναι ότι το ίδιο κάνουν πλέον και για τους άντρες -ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Μπορείς βεβαίως απλά να χαζέψεις τις γυαλιστερές φωτογραφίες δίχως να σταθείς στο πόσο αλλόκοτες και λάθος δείχνουν –αν και μεταξύ μας αυτό είναι πολύ δύσκολο-, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να τις αγνοήσεις. Διότι περισσότερο από μια φωτογράφιση για ένα περιοδικό, αυτές οι φωτό θα μπορούσαν να είναι η βάση για τα πάντα, από ανελέητο τρολάρισμα των haters στο διαδίκτυο, μέχρι την αφορμή για βαθυστόχαστα άρθρα για την κρίση στον σύγχρονο Τύπο, ή πτυχιακών εργασιών σε feminist studies. Και με κάποιο τρόπο πετυχαίνουν κάποιο στόχο. Αν και μάλλον όχι αυτόν που είχαν στο μυαλό τους οι άνθρωποι που τις έκαναν.
0 σχόλια: