Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Τα σιγουράκια που ρίχνουν όλα τα κορίτσια



Σίγουρα, όταν γνωρίσουμε κάποιον, είναι πολλά εκείνα που σκανάρουμε και ελέγχουμε πάνω του, για να του δώσουμε το πράσινο φως να προχωρήσει. Ωστόσο, υπάρχει ένα βασικό και απαραίτητο στοιχείο: τα λόγια του και ο τρόπος που τα λέει.

Τα σωστά λόγια μπορούν να κάνουν κάποιον που μόλις γνωρίσαμε, αυτόν που θέλουμε να γίνει το κέντρο του κόσμου μας για απόψε, για αύριο ή και για πάντα. Το σίγουρο είναι ότι μία σωστή ατάκα μπορεί να μας χαράξει ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη!

Και μπορεί οι κακές εμπειρίες να μένουν εντονότερα στη μνήμη (πώς να ξεχάσεις τον τύπο που σου είπε ότι όνειρο της ζωής του είναι να μείνετε οι δυο σας σε ιγκλού;), ωστόσο δεν νομίζω να έχεις ξεχάσει και εκείνον που σου είπε ότι δεν μιλάει πολύ, γιατί θέλει να ακούει για πάντα τον ήχο της φωνής σου.
Έκανα έρευνα ανάμεσα στις φίλες μου και κατέληξα στις πιο όμορφες και σέξι ατάκες αγοριών που πραγματικά έφτιαξαν τη μέρα μας (και τη νύχτα μας ) και τις μοιραζόμαι μαζί σας, μαζί με τις σκέψεις που κάναμε όταν τις ακούσαμε!

1. Λατρεύω τη φωνή σου. Ε, τότε θα μιλάω για πάντα, κούκλε μου.

2. Θέλω να μάθω πώς είναι τα μαλλιά σου όταν ξυπνάς το πρωί. Θα μάθεις πολύ σύντομα, μην αγχώνεσαι…

3. Είσαι πολύ ποιοτικός άνθρωπος. Το ξέρω, ΑΑ! Και σε όλους τους τομείς…

4. Έχεις star quality. Σίγουρα του ποιότικού.. εκτός από κει που σκέφτεσαι..

5. Έχεις τέλειο δέρμα. Θα έχεις την ευκαιρία να το παρατηρήσεις από πολύ κοντά οσονούπω…

6. Σε θέλω τρελά, εδώ και τώρα! Τι σύμπτωση, κι εγώ το ίδιο!

7. Τρελαίνομαι για τα (βάλτε όποιο επίθετο θέλετε…) μάτια σου. Το προχώρησε σε άλλο επίπεδο, από το να μου πει «έχεις ωραία μάτια». Καλά πάμε.

8. Θέλω να μάθω πώς πίνεις τον καφέ σου. Γλυκό , δυνατό και ζεστό. Σαν κι εσένα. Ακόμα καλύτερα να μου τον σερβίρεις και στο κρεβάτι σου, ευχαριστώ.

9. Είσαι πανέμορφη όταν ξυπνάς το πρωί. Μαζί με τον καφέ παραπάνω, είναι το κίνητρο που χρειάζομαι για να μην ξεκολλήσω από το σπίτι σου.

10. Θα είσαι πανέμορφη ακόμη και στα 70 σου. «Για πάντα μαζί, για μία ζωή, λαλαλαλα…»

11. Δεν θέλω να σε μοιράζομαι. Μην ανησυχείς, ούτε εγώ.

12. Είσαι πανέξυπνη. Το ξέρω, για αυτό δεν σε αφήνω στιγμή. Τόσες καραδοκούν…

13. Θα κατακτήσεις τον κόσμο κάποια μέρα! Και μάντεψε ποιόν θα έχω υπαρχηγό;

14. Με μαγνητίζεις. Ελπίζω να σημαίνει ότι δεν θα ξεκολλάς από πάνω μου.

15. Μου αρέσουν τα ρούχα σου. Ελπίζω να είσαι έτοιμος να μου τα τραβήξεις.

16. Σε σκεφτόμουν όλη μέρα. Κι εσύ;

17. Η ζωή μου έγινε λαμπερή μαζί σου. Θα συνεχίσω να είμαι ο Θεός Ήλιος για σένα, μη φοβάσαι.

18. Κοιμήθηκα τόσο τέλεια πλάι σου χτες. Βγαίνω και σε υπνωτικό.

19. Σου έφτιαξα κάτι. Δεν δίνω δεκάρα τι είναι, και μόνο που ασχολήθηκες με αυτό μου έφτιαξες τη μέρα.

20. Λατρεύω τη μυρωδιά σου. Με ζήτησε η Dior για άρωμα, αλλά δεν είμαι για μαζική παραγωγή.

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε, ένα είναι το κρατούμενο: Η σωστή ατάκα μετράει! Παντού και πάντα! Και όποιος την έχει έτοιμη… απλά έχει κι εμάς! Τι να κάνουμε; Είμαστε ακουστικοί τύποι!








ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ


SHARE THIS

0 σχόλια: