Το Πάσχα είναι μία από τις γιορτές κατά τις οποίες η ελληνική οικογένεια τιμά δεόντως το πολύ φαγητό. Αμέτρητα κρέατα, ποικιλίες μεζέδων και πολύ πιοτό στρώνονται στο τραπέζι και όταν κάποιος αρνείται να... τσιμπολογήσει (τρόπος του λέγειν), αμέσως καρπώνεται τον τίτλο του "ξενέρωτου που χαλάει τη γιορτή". Αν από την άλλη δεν τηρεί όλες τις παραδόσεις, χαρακτηρίζεται "ιερόσυλος". Αδικία!
Σε αυτό το σημείο, είπαμε να επέμβουμε και να εκφράσουμε και εμείς οι λίγο πιο “ιδιότροποι” την άποψή μας σχετικά με το διατροφικό προφίλ, που δεν είναι ένα για όλους, και να υπερασπισθούμε τους εαυτούς μας, απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε, με τον χαρακτηρισμό “ξενέρωτος” ή "αμαρτωλός".
Υπόθεση φαγητό
Γιατί κάποιος είναι ξενέρωτος αν δεν τρώει αρνί-κοκορέτσι-κατσίκι; Αυτές οι γεύσεις για κάποιους αποτελούν συνήθεια και για κάποιους άλλους όχι. Έπειτα είναι θέμα γούστου, επιλογής, επιθυμίας ή όρεξης η κατανάλωση αυτών των πασχαλινών εδεσμάτων.
Γενικά, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δικαιολογείται κάποιος επειδή δεν θέλει στο πασχαλινό του πιάτο να προσθέσει όλα τα μεζεδάκια. Παρόλα αυτά, όλο και κάποιος “έξυπνος” θα βρεθεί να κρίνει τις διατροφικές συνήθειες εκείνου που δεν αγαπά τα ανωτέρω κρεατικά.
Το Πάσχα είναι μία από τις γιορτές κατά τις οποίες η ελληνική οικογένεια τιμά δεόντως το πολύ φαγητό. Αμέτρητα κρέατα, ποικιλίες μεζέδων και πολύ πιοτό στρώνονται στο τραπέζι και όταν κάποιος αρνείται να... τσιμπολογήσει (τρόπος του λέγειν), αμέσως καρπώνεται τον τίτλο του "ξενέρωτου που χαλάει τη γιορτή". Αν από την άλλη δεν τηρεί όλες τις παραδόσεις, χαρακτηρίζεται "ιερόσυλος". Αδικία!
Σε αυτό το σημείο, είπαμε να επέμβουμε και να εκφράσουμε και εμείς οι λίγο πιο “ιδιότροποι” την άποψή μας σχετικά με το διατροφικό προφίλ, που δεν είναι ένα για όλους, και να υπερασπισθούμε τους εαυτούς μας, απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε, με τον χαρακτηρισμό “ξενέρωτος” ή "αμαρτωλός".
Υπόθεση φαγητό
Γιατί κάποιος είναι ξενέρωτος αν δεν τρώει αρνί-κοκορέτσι-κατσίκι; Αυτές οι γεύσεις για κάποιους αποτελούν συνήθεια και για κάποιους άλλους όχι. Έπειτα είναι θέμα γούστου, επιλογής, επιθυμίας ή όρεξης η κατανάλωση αυτών των πασχαλινών εδεσμάτων.
Γενικά, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δικαιολογείται κάποιος επειδή δεν θέλει στο πασχαλινό του πιάτο να προσθέσει όλα τα μεζεδάκια. Παρόλα αυτά, όλο και κάποιος “έξυπνος” θα βρεθεί να κρίνει τις διατροφικές συνήθειες εκείνου που δεν αγαπά τα ανωτέρω κρεατικά.
Να επικαλεσθούμε εδώ τη θρησκεία, μέρες που είναι, και το “μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε”. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση, θα αρχίσουμε τις απαντήσεις για τους δήθεν “καλοφαγάδες”, οι οποίες είναι στην ουσία “σαβουροφαγάδες”, που ντερλικώνουν τα πάντα στο όνομα των Άγιων Ημερών, με τη δικαιολογία ότι τόσο καιρό έκαναν νηστεία.
Υπόθεση ρουχισμός
Μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει στην αντίληψή μας κάποιο manual ή υποχρεωτικό πρωτόκολλο που επιβάλλει πώς να εμφανίζεσαι στα γιορτινά τραπέζια και σε άλλες συναφείς περιστάσεις. Ένα casual τζιν παντελόνι και ένα απλό t-shirt είναι μια χαρά, αν μέσα σε αυτά αισθανόμαστε εμείς καλά. Δηλαδή, θα γινόμασταν καλύτεροι και πιο ευσεβείς άνθρωποι αν φοράγαμε αυστηρά σακάκια;
Ωστόσο, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου την πει. Πόσες φορές ένιωσες καρφωμένα μάτια να πέφτουν επάνω σου, επειδή πήγες κάπου σαν “λέτσος” και όχι σαν “Κοστέτσος”; Μην ψαρώνεις. Γιατί όποιος σου την πει, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι ντυμένος σαν λατέρνα. Ε, μα...
Υπόθεση νηστεία
Είμαστε και μερικοί που δεν κάνουμε νηστεία, γιατί δεν μπορούμε να πούμε όχι στις λιχουδιές, γιατί η νηστεία μας καθιστά εξαιρετικά δυσλειτουργικούς, γιατί απλά δεν είμαστε σε φάση να στερηθούμε κάτι. Ναι, το ξέρουμε ότι η νηστεία καλό μας κάνει και μόνο, αλλά είναι επιλογή μας.
Μπορεί να μην το τρώμε το αρνί, αλλά δεν θα πούμε όχι στα πασχαλινά τσουρέκια που ήδη κυκλοφορούν στους φούρνους και μας σπάνε τις μύτες. Δηλαδή, η απειθαρχία μας στη νηστεία, μας καθιστά κακά παιδιά; Αυτό, θα αφήσουμε Άλλον να το κρίνει.
Καλό Πάσχα, με αρκετές δόσεις χιούμορ. Γιατί η ζωή, έχει πάντα ανάγκη και από αυτό!
0 σχόλια: