Η Gucci αποτελεί μία από τις κορυφαίες εταιρείας μόδας σε παγκόσμιο επίπεδο. Φημισμένη μεταξύ άλλων για τις ξεχωριστές γυναικείες τσάντες που κατασκευάζει και οι οποίες αποτελούν πόθο πολλών γυναικών.
Η Gucci στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας διαχειριζόταν περίπου 280 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Κατά την προσφιλή τακτική της, μέσω του franchise, προωθεί τα προϊόντα της και σε άλλους ιδιοκτήτες ή σε μεγάλα πολυκαταστήματα. Το 2013, το εμπορικό σήμα της Gucci είχε εκτιμηθεί στο αστρονομικό ποσό των 12,1 δις δολλαρίων, ενώ οι πωλήσεις της φίρμας άγγιζαν τα 4,7 δις δολλάρια.
Η εταιρία τότε κατείχε την θέση 38 στη λίστα με τις πιο πολύτιμες μάρκες στην παγκόσμια σχετική κατάταξη. Τα στοιχεία αυτά φυσικά καταδεικνύουν με τον πλέον εύγλωτο τρόπο τη δυναμική και τη ισχύ, εμπορική – επιχειρηματική – κοινωνική, της σπουδαίας αυτής φίρμας.
Η Gucci από ‘’τα γενοφάσκια της φίρμας’’ στα τέλη του 19ου αιώνα, πέτυχε την καταξίωση σαν ένας από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές στον τομέα των δερμάτινων ειδών, ρούχων και γενικά προϊόντων που σχετίζονταν με τη μόδα. Εξ ου και οι τσάντες Gucci που σας αναφέραμε πρωτύτερα.
Ο μικρός και παράλληλα ταλαντούχος Guccio Gucci (1881-1953) εντυπωσιάστηκε νωρίς με τις υπέρ – πολυτελείς αποσκευές που συναντούσε καθημερινά, όταν εργάζονταν σε ξενοδοχείο αρχικά στο Παρίσι και έπειτα στο Λονδίνο. Τότε ήταν μετανάστης και η ζωή του πολύ δύσκολη, το μυαλό του όμως ανοιχτό και σε πλήρη εγρήγορση. Πριν την επιστροφή στην πατρίδα του έκανε μια επίσκεψη στον κατασκευαστή H.J. Cave & Sons. Πίσω στην Φλωρεντία, ίδρυσε το 1920 ένα μαγαζί πώλησης δερμάτινων ειδών βασισμένων στο κλασσικό στυλ. Βρισκόταν σε μια πόλη που διακρίνονταν για τα υψηλής ποιότητας υλικά και τα ειδικευμένα artisans.
Ο Gucci οργάνωσε γρήγορα τα εργαστήριά του με βιομηχανικές μεθόδους παραγωγής, όμως κράτησε σε ένα βαθμό και τις παραδοσιακές πτυχές της παραγωγής τις οποίες γνώριζε πολύ καλά. Σε πρώτο επίπεδο, η εταιρεία Gucci απασχολούσε ειδικευμένους εργαζομένους στις βασικές βιοτεχνίες δερμάτινων ειδών στη Φλωρεντία, με αποτέλεσμα την αμέριστη προσοχή στις λεπτομέρειες και τα φινιρίσματα. Με την επέκταση της, εισήγαγε το ράψιμο με τη μηχανή με κύριο μέλημα να αυξηθεί η παραγωγή της, ήταν εξάλλου ήδη μια μεγάλη εμπορική επιχείρηση.
Σταδιακά και με τη βοήθεια από τους τρεις γιους του, τους Aldo Gucci (1905-1990), Vasco Gucci (1907-1975), και Rodolfo Gucci (1912-1983), ο Gucci θα επεκτείνει την επιχείρηση του για να περιλάβει τα καταστήματα στο Μιλάνο και τη Ρώμη, καθώς και νέα καταστήματα στη Φλωρεντία. Η φίρμα έχει αρχίσει τα αλματώδη βήματα μπροστά. Τα καταστήματα του Gucci χαρακτηρίζονταν από τα δερμάτινα αξεσουάρ και φυσικά οι τσάντες Gucci πρωταγωνιστούν, τα παπούτσια, καθώς και τα πλεκτά με την ειδική μεταξωτή του υπογραφή, προϊόντα μοναδικά και ιδιαίτερα από κάθε άποψη.
Η εταιρεία κατασκεύαζε τσάντες από βαμβάκι και όχι από δέρμα κατά τη διάρκεια του β ' Παγκοσμίου πολέμου ως αποτέλεσμα έλλειψης υλικών. Στον καμβά, ωστόσο, σχεδιαστικά καθαρά, διακρίθηκε από ένα σύμβολο διπλής G υπογραφής σε συνδυασμό με εξέχουσες κόκκινες και πράσινες ζώνες. Μετά τον πόλεμο, το σήμα της Gucci έγινε συνώνυμο με την πόλη της Φλωρεντίας.
Οι Aldo και Rodolfo Gucci άνοιξαν ακόμα πιο πλατιά τους ορίζοντες της εταιρείας το 1953 με τη δημιουργία των νέων γραφείων στην πόλη της Νέας Υόρκης. Πολλοί αστέρες του κινηματογράφου και τζετ - σετ ταξιδιώτες στην Ιταλία κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1950 και του 1960 έφεραν την αίγλη τους και τις γνώσεις τους περί πολυτέλειας στη Φλωρεντία. Η στροφή των προιόντων Gucci σε ρούχα, τσάντες και παπούτσια αποκλειστικά για διάσημους σταρ εκτοξεύουν τη φήμη της εταιρείας, η οποία βεβαίως έχει την παράδοση και την πείρα να ανταποκριθεί σε τούτες τις νέες προκλήσεις.
Τα προϊόντα Gucci κατασκευάζονται από δέρμα χοίρου, μοσχάρι και άλλα εισαγόμενα εξωτικά δέρματα, μετά από ειδικές μεθόδους επεξεργασίας. Σιγά – σιγά, αδιάβροχος καμβάς και σατέν χρησιμοποιούνται για τις βραδινές τσάντες. Το μπαμπού χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για να φτιαχτούν τσάντες Gucci, ενώ τα πορτοφόλια του οίκου με ένα διακοσμητικό κομμάτι snaffle λανσαρίστηκαν ήδη από το 1960. Το 1964 δημιουργείται η πεταλούδα ως μοτίβο για τα μοναδικά φουλάρια του ομίλου, με αξιομνημόνευτα αποτελέσματα σε φήμη και πωλήσεις.
Το αρχικό σήμα Gucci ενημερώθηκε επίσης από ένα ξεχωριστό στολίδι, εκείνο το ιδιαίτερο κομμάτι snaffle το 1966, ενώ οι συλλογές της Rolls-Royce ήταν γεμάτες από προιόντα κατασκευής Gucci το 1970. Ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά προστέθηκαν στη συνέχεια στις σειρές προϊόντων της εταιρείας. Ένα ιδιαίτερα εικονικό άγγιγμα, το οποίο θεσπίστηκε το 1964, ήταν η χρήση του λογότυπου του διπλού G για ζώνες και για τη διακόσμηση σε άλλες σειρές αξεσουάρ. Οι χαρακτηριστικές γραμμές της Gucci προκαλούν και τους επιτήδειους, και κάνουν τα προϊόντα της εταιρίας τα πιο συχνά αντεγραμμένα από τις αρχές της νέας χιλιετίας.
Το παραπάνω άρθρο επιμελήθηκε η ομάδα του tsantes24.gr η Νο1 ελληνική ιστοσελίδα που συλλέγει τσάντες από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα και σας τις παρουσιάζει δίνοντάς σας τη δυνατότητα να φιλτράρετε τα αποτελέσματα με βάσει τα δικά σας κριτήρια επιλογής.
Όλες οι υπηρεσίες του tsantes24.gr είναι δωρεάν για όλους τους επισκέπτες, ενώ για όσους επιθυμούν να προχωρήσουν στην αγορά κάποια τσάντας χρειάζεται να γνωρίζουν πως δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον πελάτη πέραν της αναγραφόμενης τιμής του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος.
0 σχόλια: