Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Πώς έμαθε η Σάλμα Χάγιεκ να αγαπάει το σώμα της



«Όταν ήμουν μικρή, τα παιδιά με κορόιδευαν επειδή ήμουν κοντή, αδύνατη και σκουρόχρωμη», λέει η Σάλμα στο Αμερικάνικο Marie Claire. «Αργότερα, όταν απέκτησα καμπύλες, δεν ένιωθα και τόσο άνετα με τον εαυτό μου.
Σε ένα ταξίδι μου στην Ευρώπη ήταν που συνειδητοποίησα τη δύναμη του μαυρίσματος και των καμπύλων. Ακόμα και τότε βέβαια, δεν με θεωρούσα όμορφη - όταν όμως πέρασα στο πανεπιστήμιο, η προσωπικότητά μου άρεσε στους άνδρες, και κάπως έτσι ξεκίνησα να αποκτώ αυτοπεποίθηση.


Τελικά, αφού έγινα ηθοποιός στο Μεξικό, μετακόμισα στις Ηνωμένες Πολιτείες, και κανείς δεν ήθελε να γίνω πρωταγωνίστρια στην ταινία του. Ο μόνος ρόλος που μπορούσα να κλείσω ήταν αυτός της 'σέξι'. Ήταν ένας τρόπος να ξεκινήσω την καριέρα μου στις ταινίες, αλλά ήμουν αγανακτισμένη με όλη αυτή την κατάσταση. Ήθελα να κάνω τον κόσμο να καταλάβει πως είμαι κάτι παραπάνω από αυτό. Μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που έπαιξα στη Frida (2002). Ήμουν ενθουσιασμένη που θα έπαιζα την Φρίντα Κάλο, που ποτέ της δεν θεωρούταν όμορφη. Είχε μονόφρυδο και λίγο μουστάκι, αλλά και το κουράγιο να είναι μοναδική. Θεωρώ πως αν έχεις αυτοπεποίθηση, πάντα θα έχεις κάποιο είδος ομορφιάς.

Σήμερα ο άνδρας μου, μου λέει πως είμαι πιο όμορφη από ποτέ. Δεν ξέρω αν μου λέει την αλήθεια, αλλά μέσα στα χρόνια έχω μάθει να είμαι ευγνώμων για αυτό που είμαι και όχι επικριτική. Και πρέπει σίγουρα να ευχαριστήσω τη γιαγιά μου Μαρία Λουίζα γιατί αυτή είναι που μου έμαθε πως για να διατηρήσεις την ομορφιά σου, πρέπει πρώτα από όλα να φροντίζεις το δέρμα σου.

Τώρα, πλησιάζοντας τα 50, η ζωή μου μοιάζει με αυτήν που ονειρευόμουν όταν έφτασα για πρώτη φορά στο Χόλιγουντ. Δουλεύω με τους καλύτερους σκηνοθέτες, παίζω σε ταινίες όλων των ειδών, και παίρνω ρόλους γιατί ο κόσμος πιστεύει σε εμένα σαν ηθοποιό. Έχω μάθει πως όλα έχουν να κάνουν με την ισορροπία: Να είσαι ευγενική με εσένα και να έχεις υπομονή, αλλά την ίδια στιγμή να πιέζεις τον εαυτό σου να περάσει στο επόμενο στάδιο»






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: