Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Να τι συμβαίνει αν στείλετε στον πρώην σας sms με στίχους της Αντέλ


Μετά από 5 χρόνια, η Adele έβγαλε το καινούργιο της single «Hello» και όλοι πανικοβλήθηκαν.
Το τραγούδι μετράει περίπου 146 εκατ. views, ενώ πολλά σχολιάστηκαν για το video clip της τραγουδίστριας και το κινητό-μπακατέλα που κρατούσε.


Το αποκορύφωμα ήρθε όταν μία φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο του Auburn έστειλε μήνυμα με τους στίχους του τραγουδιού στον πρώην της. Η Mary Caldarella ανέβασε στο Twitter ένα screenshot με τα μηνύματα που αντάλλαξε με τον πρώην της, ο οποίος φαίνεται να μην καταλαβαίνει λέξη από όσα του λέει η πρώην κοπέλα του.

«Ήξερα ότι θα ήταν τέλειο να στείλω τους στίχους στον πρώην μου», είπε η Caldarella στο cosmopolitan.com.

«Ήθελα απλώς να δω πώς θα αντιδράσει. Ο ίδιος σίγουρα δεν χάρηκε με το tweet μου, αλλά στο μέλλον θα το κοιτάμε και οι δύο και θα γελάμε» συμπλήρωσε η κοπέλα με την πρωτότυπη ιδέα, της οποίας το tweet αναδημοσιεύτηκε χιλιάδες φορές.
Το πρώην ζευγάρι λέει τα εξής (όσα γράφει η Μαίρη είναι στίχοι από το τραγούδι της Adele):
Μαίρη: Πρέπει να σου έχω τηλεφωνήσει χιλιάδες φορές.
Ματ: Tι; Μάλλον πήρες τον λάθος Ματ.
Μαίρη: Ξέχασα πως είναι να νιώθεις πριν ο κόσμος πέσει στα πόδια μας.
Ματ: Τι εννοείς;
Μαίρη: Να σου πω πως λυπάμαι που σου ράγισα την καρδιά, αλλά ξεκάθαρα δεν έχει σημασία, αφού δεν νοιάζεσαι πια.
Ματ: Εγώ έπρεπε να λυπάμαι, και πάντα το έλεγες αυτό. Τώρα εσύ είσαι αυτή που περνάς μια χαρά. Πραγματικά, ακόμη σου λείπω;
Μαίρη: Αναρωτιέμαι αν μετά από τόσα χρόνια θα ήθελες να συναντηθούμε.
Ματ: Πιστεύω πως θα το μετανιώσεις όταν γίνεις νηφάλια.
Μαίρη: Είναι ξεκάθαρο πως εμείς οι δύο εξαντλήσαμε τον χρόνο.
Ματ: Εξαντλήσαμε τον χρόνο;
Μαίρη: Είναι τόσο κλισέ να μιλάω για τον εαυτό μου, με συγχωρείς... Ελπίζω να είσαι καλά.
Ματ: Μωρό μου, για τι πράγμα μου μιλάς; Σου λείπω;
Μαίρη: Τουλάχιστον μπορώ να πω πως προσπάθησα.
Ματ: Την τελευταία φορά που σου είπα να βγούμε ραντεβού, μου είπες να πάω στον αγύριστο...




Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: