Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Έβαλα στήθος για μία μέρα και η ζωή μου άλλαξε για πάντα



Η Helin Jung του Αμερικάνικου Marie Claire έβαλε ενθέματα σιλικόνης για μία ημέρα και κατέγραψε τις αντιδράσεις του κόσμου.


Κανονικά, το στήθος της Helin Jung (της συναδέλφου εκεί στο Αμερικάνικο Marie Claire) είναι 32C - εντάξει, δεν το λες και μικρό αλλά ούτε και μεγάλο, τόσο που να κάνει τα κεφάλια των ανδρών να γυρίζουν επιδεικτικά στη θέα του.

Παρόλο που, όπως μας λέει, δεν ζήλεψε ποτέ τα (όχι και τόσο κρυφά) ταλέντα της Kate Upton ή της Christina Hendricks, πάντα αναρωτιόταν πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή της αν το στήθος της ήταν κάποια cups μεγαλύτερο.

Έτσι για πλάκα λοιπόν, είπε για μία ημέρα από C cup να πάει σε double D's - προμηθεύτηκε χειρουργική ταινία και ενθέματα σιλικόνης, τα έκρυψε μέσα σε ένα push up bra και βγήκε έξω από το γραφείο για να κόψει αντιδράσεις.

Να τα 5 μαθήματα που πήρε στο τέλος της ημέρας:

Μάθημα No. 1: Οι άντρες αγαπούν το (μεγάλο) στήθος
«Κανείς δεν με είχε προετοιμάσει για αυτό που με περίμενε, με το που βγήκα έξω με το μεγάλο μου στήθος», μας λέει η Helin. «Φαντάζομαι όλες έχετε ακούσει διάφορα τύπου 'Τα μάτια μου είναι πάνω, όχι εκεί που κοιτάς'. Ε λοιπόν ποτέ μου δεν είχα καταλάβει τι πραγματικά εννοούσαν, μέχρι που έγινα double D. Οι άνδρες γυρνούσαν το κεφάλι τους στην κυριολεξία 180 μοίρες μόνο και μόνο για να με κοιτάξουν -όλες καταλαβαίνετε σε ποιο σημείο συγκεκριμένα . Μερικοί σχεδόν έπεφταν ο ένας πάνω στον άλλο, προσπαθώντας να πάρουν μάτι. Άλλοι με χαιρετούσαν, με διάφορα υποκοριστικά. Και δεν ήταν μόνο τύποι από τους οποίους θα το περίμενες, μερικοί έδειχναν καθώς πρέπει - στη συνέχεια βέβαια αποδείχτηκε ότι δεν ήταν και τόσο. Τώρα καταλαβαίνω τις φίλες μου που έχουν μεγάλο στήθος και κάνουν τα πάντα για να το κρύψουν».

Μάθημα No. 2: Το ψεύτικο στήθος πονάει
«Για να δημιουργήσω το εφέ των double D's, κόλλησα μία χειρουργική ταινία κάτω από το στήθος μου, πιέζοντας το για να δείχνει πιο μεγάλο. Δεν σας το συνιστώ. Αν κάνει ζέστη, απλά ΜΗΝ το κάνετε. Η διαδικασία της αφαίρεσής της ειδικά, είναι ακόμα χειρότερη. Έχουν περάσει εβδομάδες από το πείραμά μου και ακόμα έχω σημάδια».

Μάθημα No. 3: Ο φίλος μου (υποτίθεται ότι) λατρεύει το (αληθινό) στήθος μου
«Την ίδια μέρα πήγα σε ένα γάμο χωρίς να έχω προειδοποιήσει το φίλο μου για την αλλαγή. Με περίμενε έξω από την εκκλησία και μου έσκασε ένα τεράστιο χαμόγελο όταν με είδε να βγαίνω έξω από το αμάξι. Ήταν ξεκάθαρο ότι του άρεσε αυτό που έβλεπε. Δεν σχολίασε τίποτα, μέχρι που του αποκάλυψα πως το αβυσσαλέο ντεκολτέ μου δεν ήταν απλά το αποτέλεσμα ενός καλού σουτιέν. "Γιατί βασανίζεις τον εαυτό σου;" με ρώτησε, κάπως αυστηρά. "Το στήθος σου είναι τέλειο. Αν ήθελα μία γυναίκα με μεγάλο στήθος, θα είχα διαλέξει μία γυναίκα με μεγάλο στήθος". Δεν μπόρεσε να κρατηθεί βέβαια και για το υπόλοιπο της ημέρας μιλούσε για αυτό με υποκοριστικά τύπου «τορπίλες», «διδυμάκια» και άλλα τέτοια».

Μάθημα No. 4: Η σμίκρυνση είναι χάλια
«Η χειρουργική ταινία ήταν ενοχλητική. Η σιλικόνη ήταν δύσκολο να κρυφτεί κάτω από το καλοκαιρινό μου φόρεμα για αυτό και παράτησα το πείραμα μετά από 24 ώρες. Αυτό το διάστημα όμως ήταν αρκετό για να με κάνει να σκέφτομαι με νοσταλγία το μεγάλο μου στήθος για πολλές μέρες μετά. 

Η μετάβαση από τη γυναίκα που είναι επιθυμητή από τόσους αγνώστους σε εκείνη που έχει ένα φυσιολογικό στήθος ήταν ένα σοκ - ένιωθα λες και ξαφνικά ήμουν λιγότερο σέξι και ελκυστική από πριν. Σαν να κατάλαβα έτσι και εκείνες που πάνε στον πλαστικό για να τους το μεγαλώσουν μόνιμα».

Μάθημα No. 5: Μπορώ να νιώθω σέξι όσο μεγάλο κα αν είναι το στήθος μου
«Εντάξει, η αλήθεια είναι πως ένιωθα κάπως άσχημα για το σώμα μου για λίγο καιρό μετά. Η εξωτερική μου εμφάνιση σίγουρα επηρεάζει τη ζωή μου. Δεν θα σας πω ψέματα. 

Για μέρες μετά, περπατούσα με το κεφάλι σκυμμένο και μαζεμένους τους αγκώνες μου, λες και προσπαθούσα να ξεχάσω το γεγονός ότι πια δεν με χάζευε κανείς. 

Αλλά η αυτοπεποίθησή μου, επανήλθε γρήγορα. Φόρεσα ένα φόρεμα που μου άρεσε. Έφτιαξα τα μαλλιά και το μακιγιάζ μου. 

Ένιωσα σέξι ξανά. Γύρισα και πάλι στον παλιό μου εαυτό, σε εκείνον που ξέρει πως το μέγεθος του σουτιέν δεν καθορίζει μία γυναίκα - ούτε το πόσο ελκυστική είναι, ούτε το πόσο αξίζει».






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: