Αν πρέπει να επικεντρωθείς σε ένα supermodel, βρήκες την κατάλληλη περίπτωση.
Οι περισσότερες ιστορίες μοντέλων που έγιναν icon στο χώρο της μόδας ξεκινούν με το πώς τις ανακάλυψαν τυχαία κάποιοι ατζέντηδες σε ένα σούπερ μάρκετ, στο δρόμο ή όπου.
Όταν όμως αυτός που σε ανακαλύπτει τυχαία σε ένα blog είναι η Αυτού Μεγαλειότητα ο Alexander Wang και το πρώτο πράγμα που κάνει μόλις βλέπει τη φωτογραφία σου είναι να γυρίσει στην casting director του και να πει «Πρέπει να βρούμε αυτό το κορίτσι!», η ιστορία σου έχει ξεκινήσει ήδη να γράφεται με χρυσά γράμματα.
Η Anna Ewers είναι το κορίτσι που έψαξε και βρήκε ο Wang και είναι πλέον παντού. Από πασαρέλες μεγάλων οίκων μόδας (περπάτησε σε 37 catwalk μόνο μέσα στο 2014, σε show οίκων όπως οι Celine, Balenciaga, Dolce & Gabana, Fendi, Emilio Pucci κ.ά.) και εξώφυλλα περιοδικών (Vogue Paris-Italy-China, Fatale, i-D, W) μέχρι το ετήσιο ημερολόγιο της Pirelli για το 2015. Και, φυσικά, πρωταγωνίστησε στην νέα denim καμπάνια του Wang, αφήνοντας τους πάντες με το στόμα ανοιχτό αλλά και ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων για το προκλητικό concept της φωτογράφισης.
Είναι το πρόσωπο στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue για τον Ιούνιο του 2015, σε concept που φυσικά θυμίζει Brigitte Bardot και έγινε αφορμή για σχόλια όπως «Anna has been styled as Bardot in her short career more times than Lara Stone in her long career» σε διεθνή φόρουμ για τη μόδα. Άσχετα από τις στυλιστικές εμμονές των περιοδικών, εμείς θεωρούμε ότι θα συνεχίσουμε να τη βλέπουμε πολύ στο μέλλον. Άλλωστε είναι μόνο 22 ετών.
Γεννημένη στο Freiburg της Γερμανίας, η Ewers έχει κάτι από τον λαμπερό αισθησιασμό της Claudia Schiffer, ενώ η αμερικάνικη Vogue την κατέταξε στη λίστα με τις 11 καλύτερες σωσίες της Brigitte Bardot όλων των εποχών – καθόλου άδικα. Χαρακτηριστικά που φέρει, ωστόσο, με έναν εντελώς φρέσκο και δικό της τρόπο, χωρίς να θυμίζει (ένα ακόμα) καρμπόν των δύο αυτών θρυλικών γυναικών. Και αυτή είναι μόνο η αρχή μιας καριέρας που αξίζει να προσέξεις.
0 σχόλια: