Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Οι σκέψεις ενός άντρα την πρώτη φορά που θα κάνει sex με την κοπέλα του!



Αν αναρωτιέσαι τι συμβαίνει στο μυαλό ενός άντρα την πρώτη φορά που θα κάνετε sex, η παρακάτω λίστα θα σε διαφωτίσει σίγουρα πλήρως!


Για να μη νομίζεις δηλαδή ότι μονάχα οι γυναίκες έχουν άγχος την πρώτη φορά που θα κάνουν sex με κάποιον. Έχουν και οι άντρες.

Για διαφορετικά θέματα βέβαια.

Δες στη λίστα που ακολουθεί ποιες είναι οι σκέψεις ενός άντρα την πρώτη φορά που θα κάνει sex με την κοπέλα του.

1. «Πώς θα της φανεί το σώμα μου, θα της αρέσω;»

2. «Σε ποια φάση ακριβώς να βάλω προφυλακτικό;»

3. «Πότε είναι αρκετά τα προκαταρκτικά;»

4. «Μετά το sex πρέπει να την πάρω αγκαλιά; Κι αν ναι, για πόση ώρα;»

5. «Είναι υποχρεωτικό αν κοιμηθούμε μαζί, να την έχω αγκαλιά όλο το βράδυ; Θα πιαστώ!»

6. «Κι αν κοιμηθούμε μαζί το βράδυ πρέπει να έχω την έννοια να ξυπνήσω νωρίτερα για να της φέρω πρωινό;»

7. «Λες να μυρίζουν οι μασχάλες, ή η ανάσα μου;»

8. «Θα έρθει σε οργασμό; Κι αν έρθει, θα το κάνει στ” αλήθεια, ή θα υποκρίνεται;»

9. «Με πόσους να έχει «πάει» πριν από μένα;»

10. «Λες να της φαίνομαι «επαρκής» αναλογικά;»

11. «Μήπως είμαι υπερβολικά τριχωτός, ή άτριχος;»

12. «Πώς να της ζητήσω ακριβώς πιο «spicy» πράγματα στο sex; Κι αν την τρομάξω/προσβάλλω επειδή είναι η πρώτη μας φορά;»

13. «Λες να έχει παρατηρήσει ότι ιδρώνω πολύ κατά τη διάρκεια του sex; Κι αν το έχει παρατηρήσει, λες να την ενοχλεί πολύ;»








ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ


SHARE THIS

0 σχόλια: