Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Είμαι από το Καζακστάν, δεν ήξερα ελληνικά»!



Eν αντιθέσει με την Ελένη Φουρέιρα που τόσα χρόνια έκρυβε την αλβανική της καταγωγή και μόλις πριν λίγες ημέρες έκανε τις εθνικές αποκαλύψεις, η Ειρήνη Παπαδοπούλου δεν έκρυψε ποτέ ότι κατάγεται από το Καζακστάν.


Η ίδια μίλησε σε συνέντευξή της για τις εικόνες και τα συναισθήματά της, όταν πάτησε για πρώτη φορά το πόδι της στην Ελλάδα.

«Καταλαβαίνω 100% την Ελένη γιατί βίωσα και εγώ πολύ έντονα τον ρατσισμό. Πραγματικά αυτό το θέμα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Οι γονείς μου είναι Έλληνες αλλά γεννήθηκα στο Καζακαστάν, όταν ήρθα εδώ πέντε χρονών και ξεκίνησα το σχολείο δεν ήξερα να μιλάω ελληνικά, είναι λογικό. Δεχόμουν ρατσιστικά σχόλια ως “η ξένη που ήρθε”, ακόμα και για το γεγονός ότι δεν φορούσα "επώνυμα" ρούχα...

... Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο μου στοίχισε ψυχολογικά και πόσο πολεμούσα μέσα μου να το ξεπεράσω αυτό το πράγμα. Μου έκανε και πάρα πολύ καλό γιατί μέσα από αυτό προσπαθούσα πάντα να γίνω καλύτερη από αυτό το παιδάκι που με κορόιδευε. Οι γονείς μου δεν μπορούσαν να το αντιμετωπίσουν γιατί και οι ίδιοι βίωναν τον ρατσισμό στο Καζακστάν όπου τους έλεγαν "Γκρέκους", ήταν ήδη πληγωμένοι για να κάτσουν να μου εξηγήσουν. Πίεζα τη μητέρα μου να μη μιλάει σπαστά ελληνικά για να μη με ρωτάνε από πού είμαι», δήλωσε χαρακτηριστικά στην κάμερα της εκπομπής "Happy Day".







ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: