Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Cameron Diaz: τι μάθαμε από το "Τhe Body Book"



Η νέα της ταινία «Sex Tape» και η έκδοση του πρώτου της βιβλίου «The Body Book», με συμβουλές υγείας, διατροφής και άσκησης, έχουν φέρει την Cameron Diaz στα φώτα της επικαιρότητας. Πιο ώριμη από ποτέ, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της.


Eίπε για το βιβλίο της

Έγραψα το βιβλίο γιατί ήθελα να εμψυχώσω τις γυναίκες ώστε να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις όσον αφορά την άσκηση και τη διατροφή τους. Ξέρω ότι συχνά τείνουν να συγκρίνουν τον εαυτό τους με άλλες γυναίκες και αυτή η σύγκριση έχει αρνητικά αποτελέσματα για τις ίδιες. Πιστεύω ότι οφείλουμε να κατανοήσουμε το σώμα μας, να μάθουμε πώς να τρώμε υγιεινά για να καλύπτουμε τις ανάγκες του και να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε άσχημα, να κρίνουμε ή να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους.
Είπε για την ηλικία της

Οι περισσότεροι τρέμουν στην ιδέα ότι μεγαλώνουν. Αλλά εγώ χαίρομαι που μεγαλώνω, είναι ευλογία. Και σε όσο πιο μικρή ηλικία βάλεις τα θεμέλια για μια υγιή ζωή τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις τα χρόνια της ωριμότητας να είναι τα καλύτερα της ζωής σου. Και δεν αναφέρομαι στην ομορφιά ή στην αισθητική του σώματος και του προσώπου. Μιλάω για την ψυχή, το συναίσθημα, την αυτοπεποίθηση. Τώρα στα 41 μου αισθάνομαι πολύ πιο δυνατή και πιο ικανή να κάνω πράγματα απ' ό,τι όταν ήμουν 20.
Eίπε για το μυστικό της επιτυχίας της

Νομίζω ότι στον πυρήνα κάθε επιτυχημένου ανθρώπου υπάρχει ένα κοινό στοιχείο: πειθαρχία! Ξέρω ότι η πειθαρχία είναι σημαντική για μένα, γιατί δεν θα μπορούσα να κατορθώσω τίποτε απ' όσα θεωρώ σημαντικά! Ό,τι έχω αποκτήσει πηγάζει από αυτήν. Κάνω ό,τι κάνω κάθε μέρα επειδή υποχρεώνω τον εαυτό μου να το κάνει. Γιατί η εργασία μου δεν είναι απλώς η δουλειά μου. Η εργασία μου είναι όλα αυτά που πρέπει να κάνω με σκοπό να δημιουργήσω τη ζωή που θέλω να ζήσω.
Eίπε για το fitness & τη διατροφή της

Μέχρι την ηλικία των 26 κάπνιζα και έτρωγα junk food. Το αποτέλεσμα ήταν ότι είχα τρομερή ακμή. Σήμερα έχω κόψει το κάπνισμα και έχω αλλάξει εντελώς τη διατροφή μου. Τρώω καθόλη τη διάρκεια της ημέρας πολύ μικρές ποσότητες. Γιαούρτι, φασόλια, κοτόπουλο, λαχανικά, φρούτα. Η μόνη μου αδυναμία είναι τα τυριά, τα λατρεύω. Κατσικίσιο, γκούντα, παρμεζάνα, φέτα, όλα! Λατρεύω το γυμναστήριο και την άσκηση. Μου αρέσει να είμαι ανάμεσα σε ανθρώπους που είναι ιδρωμένοι και πιέζουν τον εαυτό τους να καταφέρουν περισσότερα. Θέλω να είμαι μέρος αυτής της ομάδας.

Κάν'το όπως η Κάμερον:
Ξύπνα με νερό: η Ντίαζ ξυπνά, βουρτσίζει τα δόντια της και πίνει ένα μπουκάλι νερό. Η Κάμερον φροντίζει να πίνει τουλάχιστον ακόμα 10 ποτήρια νερό μέσα στην ημέρα.
Μην πεινάσεις: η Κάμερον ξεκινά την ημέρα της με μεγάλο πρωινό (αυγά ή δημητριακά), καταναλώνει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα ενώ κυκλοφορεί με υγιεινά σνακ στην τσάντα της.
Γυμνάσου για τους σωστούς λόγους: Μην τσεκάρεις διαρκώς τη ζυγαριά αλλά γυμνάσου για να να έχεις ενέργεια, πιο γρήγορα αντανακλαστικά, ισχυρό ανοσοποιητικό και όρεξη για ζωή.
Μην κάθεσαι, κινήσου: Ακόμα κι αν βλέπεις τηλεόραση, μην κάθεσαι στον καναπέ αλλά γυμνάσου, στην πολυθρόνα, κάνε κοιλιακούς στο πάτωμα, πους απς, καθίσματα.
Σταμάτα να συγκρίνεις τον εαυτό σου και το σώμα σου με εκείνο άλλων γυναικών: η Ντίαζ προτείνει να στέκεσαι μπροστά στον καθρέπτη με αγάπη για το σώμα μας και να σκεφτόμαστε τρόπους να το βλετιώσουμε χωρίς να βλέπουμε μόνο ψεγάδια. Αντίθετα, βρες τα καλά σημεία του κορμιού και ανάδειξέ τα.





ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: