H ελληνική start up Ροckee φιλοδοξεί από τον Ιούνιο να μας κάνει να ξεχάσουμε ψαλίδι και χάρτινα κουπόνια. Το Jeremie Openfund τους στηρίζει με 100 χιλ. ευρώ.
Κουπόνια που κακοτυπώνονται, μας φέρνουν ξανά σε επαφή με την χαρτοκοπτική και κατά κανόνα ξεχνιούνται στο πίσω “συρτάρι” του πορτοφολιού είναι εμπειρίες που σκοπεύει να βάλει στο χρονοντούλαπο η Pockee με μία νέα εφαρμογή που φέρνει στο κινητό του καταναλωτή εκπτωτικά κουπόνια για προϊόντα σούπερ μάρκετ.
Η εταιρεία από την Νέα Φιλαδέλφεια που απαρτίζουν οι Ζήσης Τσαϊρέλης, Αντώνης Μυλωνάς, Κώστας Ντούβρας και Μαρία Δρίνια κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ιδιωτικού ταμείου επιχειρηματικών συμμετοχών Jeremie Openfund II το οποίο επένδυσε στην ιδέα 100 χιλ. ευρώ.
Όπως ανέφερε στο news247 o Ζήσης Τσαϊρέλης η εφαρμογή θα τεθεί σε εφαρμογή στις αρχές του Ιουνίου ενώ ήδη μέσα στον Μάιο – καθώς έχει ήδη αρχίσει η προεγγραφή – θα δοκιμαστεί η εφαρμογή τόσο σε κινητά iOS όσο και σε Android. Η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενώ στις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν και οι εταιρείες που θα προσφέρουν τα πρώτα κουπόνια.
Όπως εξηγεί ο κ. Τσαϊρέλης η εφαρμογή είναι ιδιαίτερα απλή και εύκολη στην χρήση της καθώς ο καταναλωτής στο σούπερ μάρκετ το μόνο που έχει να κάνει είναι να συλλέξει την αξία των εκπτωτικών κουπονιών που τον ενδιαφέρουν. Σε αντίθεση με τα χάρτινα κουπόνια αντί η διαφορά να αφαιρείται στο ταμείο θα πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό του καταναλωτή ώστε αυτός να τα χρησιμοποιήσει όπως αυτός επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται δωρεάν στους καταναλωτές.
Η Ελλάδα αποτελεί το πρώτο βήμα για την εταιρεία η οποία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την χρηματοδότηση από το Jeremie OpenfundII για την επέκταση της σε μεγάλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Στο πλαίσιο της επένδυσης, ο ιδρυτής, Ζήσης Τσαϊρέλης, δήλωσε: “Δημιουργήσαμε το Pockee για να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία κινητών συσκευών με σκοπό να καταστήσουμε την διαδικασία των κουπονιών εύκολη για όλους. Με το Pockee οι καταναλωτές απολαμβάνουν μοναδικές προσφορές στα αγαπημένα τους προϊόντα, ενώ τα brands και τα σούπερμαρκετ διαθέτουν πλέον ένα περισσότερο δυναμικό και αποτελεσματικό μέσο προώθησης”.
Επίσης, ο Γεώργιος Τζιραλής, εταίρος του Openfund, δήλωσε: “Η διανομή και εξαργύρωση κουπονιών ταχέως κινούμενων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης πραγματοποιείται διεθνώς ακόμη και σήμερα με συμβατικά μέσα. Το Pockee έρχεται να αντικαταστήσει το χαρτί με το κινητό, με σημαντικά οφέλη για κάθε εμπλεκόμενο”.
0 σχόλια: