Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Τομ Χάρντι και Σαρλίζ Θερόν, όχι οι καλύτεροι φίλοι


«Η φήμη μπορεί να δουλέψει υπέρ ή κατά σου, αλλά καλύτερα να έχω μία φήμη, παρά να μην έχω. Αλλά ταυτόχρονα καλύτερα να είναι η σωστή. Πρέπει να είναι αυθεντική. Θα έχει την υπογραφή μου πάνω της.»


Οι φήμες, που περιέγραφαν επίσης μία παραγωγή εκτός ελέγχου (πολλές μέρες πίσω από το χρονοδιάγραμμα, εκτός προϋπολογισμού κ.α.), ήθελαν τους δύο ηθοποιούς να μην μιλούν μεταξύ τους, και ο δημοσιογράφος του περιοδικού Esquire που πήρε συνέντευξη από τον Χάρντι για το νέο τους τεύχος, αναφέρθηκε σε αυτές: «Να μερικά από τα πράγματα που έχω ακούσει για τον Τομ Χάρντι: ότι στα γυρίσματα του “Mad Max” η Σαρλίζ Θερόν τον βρήκε περίεργο και τρομακτικό, και ζήτησε να μένει μακριά της. Ότι ο επικεφαλής της Warner Bros προσφέρθηκε να αφήσει τον Χάρντι να τσακωθεί μαζί του για να λύσει τα προβλήματά τους.»

Ο Τομ Χάρντι αρχικά φαίνεται να καταρρίπτει την φήμη αυτή, εκθειάζοντας την συνάδελφό του («Πιστεύω ότι είναι φοβερή. Είναι απίστευτη. Νομίζω ότι είμαι μία από τις πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς μας») αλλά στη συνέχεια παίρνει έναν ενδιαφέροντα δρόμο στην απάντησή του: «Αλλά είναι ενδιαφέρον, το κόνσεπτ τού τι είναι ο κίνδυνος, και δεν έχει να κάνει με την Σαρλίζ Θερόν ή τον “Mad Max”, αλλά με τη ζωή γενικότερα.

Υπάρχει ένα πετάρισμα ενέργειας που έρχεται από ορισμένους ανθρώπους, που είτε βασίζεται στο φόβο είτε είναι φτιαχτό, που μπορεί να αναστατώσει ένα δωμάτιο. Και αν κάποιος το κακοδιαχειριστεί, ή αν κάποιος απατεώνας είναι στο τιμόνι αυτής της ενέργειας και δεν έχει δουλειά στο συγκεκριμένο δωμάτιο, τότε… αλλά δεν είμαι μεγαλύτερη απειλή από ένα κουτάβι.

Οι άνθρωποι φοβούνται τόσο το πάθος και την καρδιά. Εμένα με τρομοκρατεί. Και από την λήψη αποφάσεων, ειδικά αν δεν είναι δικές τους. Υπάρχουν πολλές όψεις στο ίδιο νόμισμα.

Η φήμη μπορεί να δουλέψει υπέρ ή κατά σου, αλλά καλύτερα να έχω μία φήμη, παρά να μην έχω. Αλλά ταυτόχρονα καλύτερα να είναι η σωστή. Πρέπει να είναι αυθεντική. Θα έχει την υπογραφή μου πάνω της. Αν δώσω μπουνιά στο πρόσωπο κάποιου, θα το ξέρουν. Αν δεν το κάνω, κάποιος το ξέρει επίσης.»

Δεν ακούγεται σαν διάψευση ακριβώς, έτσι; Ο Χάρντι έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι δεν τον ενδιαφέρει να φερθεί και να μιλήσει όπως κάνουν οι περισσότεροι σταρ, και γι' αυτό και απαντά με αναπάντεχη ειλικρίνεια και όσον αφορά τον ίδιο και όσον αφορά την δουλειά του.

Θέλετε κι άλλο παράδειγμα; Η απάντησή του για το «Bronson» του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, ταινία που τον ανέδειξε στους κινηματογραφικούς κύκλους. Σχετικά με το γεγονός ότι το σενάριο της ταινίας δεν είχε ολοκληρωθεί όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα, ο Χάρντι είπε: «Αν κάτι είναι γεμάτο τρύπες, μην σου φανεί περίεργο αν τις υπογραμμίσω. Αν δεν μπόρεσες να συμβάλλεις στην πρόκληση, γιατί να προκαλέσεις εμένα, όταν δεν έχεις τη δύναμη;

Είπες ότι η δουλειά θα είχε γίνει και δεν έχει γίνει, άρα ποιος φταίει που είμαστε σε αντιπαράθεση; Μπορείς να το αποκαλέσεις αυτό δύσκολο – εγώ το λέω έλλειψη προετοιμασίας. Μπορείς να το αποκαλέσεις αυτό δύσκολο – εγώ το λέω προδοσία. Είναι γεμάτο τρύπες, φίλε. Και δεν μπορώ να έχει τρύπες. Δεν μπορώ να πω ψέματα. Γιατί τρέμω μήπως με ανακαλύψουν ως απατεώνα.»

Από τη μεριά του ο Ρεφν, πάντως, αναγνώρισε ότι η αφοσίωση και το πάθος του Χάρντι ήταν θετικά στοιχεία. « “Δύσκολο” είναι όταν οι ηθοποιοί δεν νοιάζονται. Δεν θα περιέγραφα τον Τομ ως δύσκολο. Είχε όρεξη. Θέλει να γίνει το εργαλείο σου. Θέλει να είσαι κομμάτι του, να τον καταβροχθίσεις, να τον χρησιμοποιήσεις.»

Το «Mad Max: Fury Road» θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2015.



Ημερομηνία δημοσίευσης : 29 Απρ 2014


 Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: