Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Πες αντίο στα μαύρα στίγματα με…μέλι!


Beauty tip: Πες αντίο στα μαύρα στίγματα με…μέλι!

Δεν χρειάζεται να τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι από το φαρμακείο στην αισθητικό για να απαλλαχτείς από τα μαύρα στίγματα! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις το… ντουλάπι της κουζίνας!

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πειράξεις τα μαύρα στίγματα με τα χέρια σου!Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ανοίξεις τους πόρους, να τους μολύνεις και στη συνέχεια… να γεμίσεις σπυράκια…

Τι να κάνεις;

-Για να απαλλαχτείς όσο πιο ανώδυνα γίνεται από αυτά απλά ζέστανε λίγο μέλι, άπλωσε το στο πρόσωπο σου και άφησέ το για 10-15 λεπτά.

-Έπειτα ξέβγαλε με ζεστό νερό στην αρχή, και κρύο στη συνέχεια.

-Ακολούθησε την παρακάτω διαδικασία 2-3 φορές την εβδομάδα και θα ενθουσιαστείς με τα αποτέλεσματα!



Ημερομηνία δημοσίευσης : 11 Φεβ 2014
 Πηγή




  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: