Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Comeback της Κλόντια Σίφερ με ζαρτιέρες



Η ομορφιά της 43χρονης Κλόντια Σίφερ είναι διαχρονική, όπως αποδεικνύεται από την πρόσφατη φωτογράφισή της για το Βρετανικό περιοδικό Marie Claire, για το οποίο θα είναι το cover girl Μαρτίου.


Η Κλόντια είναι πάντα εκθαμβωτική στις φωτογραφίες όπου εμφανίζεται με μαύρο κομπινεζόν, ζαρτιέρες, κόκκινες γόβες, καθιστή στο πάτωμα, δίπλα στο κρεβάτι, με εκείνο το βλέμμα που έκανε πολλούς άντρες να αναστενάζουν.

Στην συνέντευξή που συνοδεύει τις φωτογραφίες μιλά για τις μέρες που ήταν η βασίλισσα του μόντελινγκ και για την σχέση της με τα άλλα σούπερ – μόντελ Σιντι Κρόφορντ και Έβα Χερτζίκοβα. «Μιλάμε στο τηλέφωνο και ανταλλάσσουμε mail. Έχουμε μια σχέση που δε νομίζω να τελειώσει ποτέ. Αν και υπήρχε τότε έντονος ανταγωνισμός, υπήρχε επίσης συντροφικότητα και η αίσθηση ότι ήμασταν όλες μέλη ενός πολύ πριβέ κλαμπ».

Όσον αφορά την γενικότερη συμπεριφορά της η Κλόντια λέει ότι δεν πολυπήγαινε σε πάρτι. «Προτιμούσα να πάω σπίτι μου μετά τα σόου. Πολλά «κακά πράγματα» συμβαίνουν σε fashion πάρτι αλλά τότε δεν το ήξερα, ήμουν τόσο αθώα… Δεν καταλάβαινα ότι έπαιρναν ναρκωτικά γύρω μου και ποτέ δε μου πρόσφεραν τίποτε. Ούτε η γεύση του τσιγάρου και του ποτού μου αρέσει…».










Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Ιαν 2014
  Πηγή



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: