Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ο κόσμος μέσα από το νέο "Πρίσμα" της Katy Perry


Το νέο album της Katy Perry με τίτλο "Prism" είναι μια συλλογή από τραγούδια που αντανακλούν το εσωτερικό φως της τραγουδίστριας, αποτυπώνοντας την πολύχρωμη και μαγευτική αλλαγή στη μουσική και την ζωή της.


Μετά την υποψηφιότητα της για το άλμπουμ "Teenage Dream", το 2010, πέρασε μια δύσκολη περίοδο στην προσωπική της ζωή, που την οδήγησε στον αυτοπροβληματισμό και στη δημιουργία του νέου της άλμπουμ.

"Έκανα πολλά αναλογιζόμενη ποια είμαι, επικοινωνώντας με τον εαυτό μου και ωριμάζοντας" δήλωσε η 29χρονη Αμερικανίδα τραγουδίστρια. "Άφησα πολύ φως να με εμπνεύσει και μέσω αυτού να γράψω τραγούδια γεμάτα αισιοδοξία".

Ο τίτλος κατά μια έννοια τα λέει όλα. "Νιώθω σαν ένα πρίσμα που περπατάει και φωτίζω όλους τους ακροατές μου, μέσα από τα τραγούδια μου. Είμαι πραγματικά περήφανη για όλα τα τραγούδι σε αυτό το άλμπουμ, το καθένα λέει κάτι διαφορετικό. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά χρώματα, πολλές διαφορετικές διαθέσεις και πολλά διαφορετικά συναισθήματα", είπε η Katy.

Και συμπλήρωσε: "Έμαθα πολλά πράγματα τον προηγούμενο χρόνο, καθώς δημιουργούσα το άλμπουμ. Όταν άρχισαν να γράφω τον Νοέμβριο του 2012, βρισκόμουν σε μια πολύ σκοτεινή κατάσταση. Μπορείς να δεις το μεταβατικό στάδιο που περνούσα από το τραγούδι 'By the Grace of God' , που έγραψα με τον Greg Wells. Στη συνέχεια βρέθηκα κάποια στιγμή το προηγούμενο έτος σε ένα σημείο, όπου έπρεπε να κάτσω κάτω και να αναλογιστώ, 'Εντάξει, τι συμβαίνει μέσα μου, ποια είναι αυτά που με προβληματίζουν και πρέπει να ξεκαθαρίσω; Πως μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου να πάει στο επόμενο επίπεδο και να ωριμάσει;' Πιστεύω πως πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις όλα αυτά που σε προβληματίζουν".

Την άνοιξη, η Katy επέστρεψε στο στούντιο και την ιδιαίτερη πατρίδα της, Σάντα Μπάρμπαρα, η οποία ήταν η βάση της δημιουργικότητας της για χρόνια.

"Εδώ είναι που έγραψα το τραγούδι, 'Teenage Dream' που με πήγε πίσω στην ουσία του εαυτού μου. Επανασυνδέθηκα με το παρελθόν μου, όταν ήμουν 13 χρονών και πήρα την κιθάρα στα χέρια μου, γνωρίζοντας γιατί ήθελα να συμβάλω στη μουσική σκηνή. Πραγματικά με πάει πίσω στις ρίζες μου, με κάθε τρόπο", είπε η Perry και πρόσθεσε: "Η μουσική είναι τόσο ισχυρή και πνευματική - είναι σαν την έκτη αίσθηση. Παρακινεί τους ανθρώπους με τόσους πολλούς διαφορετικούς τρόπους... Δημιουργεί αναμνήσεις, θέτει τον τόνο, θέτει την σκηνή".

"Πηγαίνοντας στο σπίτι -είπε η αστέρας της ποπ- με κάνει να ξεχνώ όλους τους περισπασμούς και με αφήνει να θυμάμαι τον εαυτό μου ως μουσικό. Με ξεγυμνώνει και βλέπω ποια πραγματικά είμαι".
 



Οι ηχογραφήσεις στην Σάντα Μπάρμπαρα, με την "dream team" μουσικών όπως οι Max MartinDr. Lukeκαι Cirkut, είχαν ως αποτέλεσμα 7 από τα 13 τραγούδια του album "Prism" (16 στην deluxe έκδοση): τα "Legendary Lovers," "Birthday," "Unconditionally," "Dark Horse," "International Smile," "Ghost," και της Katy το δέκατο Νο.1 στο Top 40 chart,, και βασικό single, "Roar"

Το καλοκαίρι, η Katy συνεργάστηκε με τους παραγωγούς της deep house μουσικής, Max Martin και Klas Ahlund στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, με αποτέλεσμα τον ύμνο των club "Walking On Air" και το hip hop τραγούδι "This Is How We Do"

"Μια μέρα ήμουν στο Σέντραλ Πάρκ με την φίλη μου και DJ Mia Moretti, και καθώς περπατούσαμε ανάμεσα σε όλους αυτούς τους roller skaters με υπόκρουση την deep house μουσική, είπα στην Mia, 'θέλω να γράψω ένα τέτοιο τραγούδι!'" αποκάλυψε η δημοφιλής τραγουδίστρια. 

Το album περιέχει συνεργασίες με τον Bloodshy στο "Love Me", τον Greg Kurstin και Sia στο "Double Rainbow", καθώς και την επιστροφή στο studio, παραγωγών όπως οι Stargate "This Moment". Η Katy Perry συν-έγραψε κάθε αυτοβιογραφικό τραγούδι του νέου της album.



Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Οκτ 2013

 Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: