Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε η ελληνικής καταγωγής ηθοποιός στη συνεργάτιδα του περιοδικού Αν Ντιατκίν. Η ίδια μιλά για το ρόλο της στην ταινία «Η Ζωή της Αντέλ», η οποία θα προβληθεί στις 31/10.
Στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών είδαμε την Αντέλ Εξαρχόπουλος και τη Λέα Σεϊντού να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται. Έδειχναν να το διασκεδάζουν. Χόρευαν, φωτογραφίζονταν με νάζι στο κόκκινο χαλί, έδιναν 25 συνεντεύξεις τη μέρα και δέχονταν την πίεση που υφίστανται συνήθως οι μεγάλοι σταρ. Πώς κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση;
Υπάρχει κάτι αυθόρμητο και αληθινό στον τρόπο που ερμήνευσαν τους ρόλους τους. Αυτός είναι ο ένας λόγος που η ταινία του Αμπντελατίφ Κεσίς απέσπασε το Χρυσό Φοίνικα. Ο δεύτερος και κυριότερος είναι ότι σε μια συντηρητική εποχή, με πολλά ρατσιστικά κρούσματα εναντίον των ομοφυλόφιλων, η Ζωή της Αντέλ αφηγείται με απόλυτη φυσικότητα τον έρωτα μεταξύ δύο κοριτσιών. Λίγο πριν την προβολή της ταινίας στις κινηματογραφικές αίθουσες (είναι προγραμματισμένη για τις 31/10), το ELLE συνάντησε μόνη της την Αντέλ στο Παρίσι.
ELLE: Στα 20 σας εκτεθήκατε μέσα από τις ερωτικές σκηνές της ταινίας. Είναι δύσκολη η ζωή μετά από αυτό;
ΑΝΤΕΛ ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ: Τίποτα το τρομερό. Το δέσιμο που είχα με τη Λέα, η αίσθηση ότι ήμασταν δύο σε αυτό το ταξίδι και φυσικά το γεγονός πως οι ερωτικές σκηνές ήταν ουσιώδεις για την εξέλιξη της ιστορίας και όχι απλώς «διακοσμητικές» με βοήθησαν πολύ. Δεν λέω πως δεν υπήρχαν εμπόδια στα γυρίσματα. Ξεσπούσαμε σε γέλια, δεν μπορούσαμε να τα βγάλουμε πέρα, όμως παραδόξως μέσα από αυτές τις ατελείωτες σεκάνς, νιώσαμε απελευθερωμένες. Υπάρχει αυτή η αλήθεια του σώματος. Ο Αμπντέλ μάς κατηύθυνε συνεχώς, όμως καμία σκηνή δεν ήταν στημένη. Έμοιαζε με μικρά επεισόδια από την καθημερινή ζωή της Αντέλ και της Έμα. Μας άφησε να αναζητήσουμε μόνες μας την ουσία.
ELLE: Πολλοί δημοσιογράφοι εμφανίστηκαν σοκαρισμένοι μετά την προβολή.
Α.Ε.: Ναι, τους άκουσα, αλλά εξεπλάγην και εγώ όσο κι εσείς. Περιμέναμε πως όλοι θα μας ρωτούσαν αν κάναμε όντως έρωτα με τη Λέα. Όμως ούτε εγώ ούτε εκείνη ήμασταν εντελώς γυμνές, φορούσαμε μια προστατευτική μεμβράνη από λάτεξ. Αυτό μας διαχωρίζει από το πορνό. Η Ζιλί Μαρό (σ.σ. η συγγραφέας του κόμικ Le Bleu est une Couleur Chaude-Blue Angel, στο οποίο βασίστηκε η ταινία) βρήκε τις σκηνές ιδιαίτερα προκλητικές και πραγματικά θα ήθελα να μάθω το λόγο.
ELLE: Εσάς πώς σας φάνηκε το φιλμ;
Α.Ε.: Το ανακάλυψα και εγώ στις Κάννες, την ώρα της δημοσιογραφικής προβολής, μαζί με τη Λέα. Έκλεισα τα μάτια την ώρα των ερωτικών σκηνών για να μη βρεθώ σε αμηχανία. Ήξερα ότι όλα αυτά είχαν γίνει, όμως δεν είχα ιδέα πώς θα φαίνονταν στην οθόνη: πόσο είχα εκτεθεί, τι μουσική χρησιμοποιήθηκε, ποια ήταν η διάρκεια κάθε σκηνής. Κλείνοντας βέβαια τα μάτια έγινε ακόμα πιο δύσκολο να το αντέξω καθώς άκουγα τους αναστεναγμούς, τους ήχους από τα χαστούκια, τα φιλιά και τις ξυλιές. Η οικογένειά μου βρισκόταν επίσης στις Κάννες. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν: «Πώς θα το αντέξω να δουν οι γονείς μου και κυρίως ο πατέρας μου αυτές τις σκηνές;». Αυτό που με βοήθησε πραγματικά να κρατήσω αποστάσεις ήταν πως την περίοδο των γυρισμάτων ερωτεύτηκα τον Ζερεμί Λαέρτ, τον ηθοποιό που υποδύεται στο φιλμ την πρώτη μου αγάπη. Ερχόταν συχνά στο στούντιο. Μετά από αυτό ζήσαμε μαζί.
ELLE: Αναγνωρίζετε καθόλου τον εαυτό σας στο χαρακτήρα της Αντέλ;
Α.Ε.: Όπως εκείνη, έτσι κι εγώ αγαπώ τα παιδιά και το διάβασμα. Αν και είναι αλήθεια πως στο παρελθόν διάβαζα πολύ περισσότερο.
ELLE: Οφείλεται σε εσάς το γεγονός ότι ο Αμπντελατίφ Κεσίς ήθελε να συνθέσει αυτό το πορτρέτο;
Α.Ε.: Αν η Αντέλ μού μοιάζει, είναι επειδή ο Αμπντέλ έκλεψε προσωπικές μου στιγμές όταν εγώ δεν είχα ιδέα πως με τραβούσε με την κάμερα. Στιγμές όπου κοιμάμαι ή τρώω. Η ζωή είναι τελικά αυτή που κινηματογραφείται, όχι ένα κατασκεύασμα.
ELLE: Πώς σας φάνηκε η ομιλία του τη στιγμή της απονομής του Χρυσού Φοίνικα;
Α.Ε.: Έτσι είναι ο Αμπντέλ! Είχαμε μια εκρηκτική σχέση, μετά όμως τίποτα παραπάνω. Του είπα: «Ευχαρίστησες όλη τη γη, ολόκληρη τη νέα γενιά της Τυνησίας και ξέχασες εμάς;». «Α ναι;» μου απάντησε. Αυτό όμως είναι λεπτομέρεια. Χάρη σε αυτόν εμείς οι τρεις κερδίσαμε το Χρυσό Φοίνικα.
Who is who
Την ανακαλύψαμε στα 12 της, μέσα από το φιλμ Boxes (Κουτιά) της Τζέιν Μπίρκιν. Από τότε η μικρή κόρη ενός καθηγητή κιθάρας και μιας νοσοκόμας δεν έφυγε ποτέ από τα στούντιο, μέχρι που κέρδισε τον πρώτο της μεγάλο ρόλο στην ταινία Η Ζωή της Αντέλ. Κράτησε το πραγματικό της όνομα, αντί για το Κλεμεντίν, όπως στο πρωτότυπο κόμικ της Ζιλί Μαρό, γιατί στόχος του σκηνοθέτη ήταν να ξεδιπλώσει βήμα βήμα τις μεταμορφώσεις της Αντέλ.
(Φωτο: Η Αντέλ Εξαρχόπουλος φορά σακάκι, Balmain. Δαχτυλίδι, Ela Stone.)
(Φωτο: Η Αντέλ Εξαρχόπουλος φορά φόρεμα, Chloé. Δαχτυλίδι, Ela Stone.)
Ημερομηνία δημοσίευσης : 29 Οκτ 2013
Πηγή

ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
Πηγή


ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
0 σχόλια: