Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

«Δεν έκανα ποτέ σκληρό κουτσομπολιό»



Για το εάν θα ήθελε να παρουσιάζει μια εκπομπή σε άλλη ζώνη πλην της μεσημεριανής ρωτήθηκε η Ελεονώρα Μελέτη σε πρόσφατη συνέντευξή της.


«Δεν κοιτώ την τηλεόραση σε ζώνες. Αν με ρωτούσανε ποια ζώνη μού αρέσει περισσότερο, θα απαντούσα η πρωινή για έναν συγκεκριμένο λόγο. Γιατί είμαι ένας άνθρωπος που, όταν ξυπνάω το πρωί, είμαι ένας "ωραίος τύπος". Είμαι χαλαρή, πιο ανυποψίαστη, δεν έχω τσατιστεί με κανέναν, έχω κέφι» δήλωσε η παρουσιάστρια στο περιοδικό «ΕΓΩ».

Την έχουν κουράσει τα lifestyle θέματα;

«Δεν έκανα ποτέ αυτό που λέμε "σκληρό κουτσομπολιό". Έναν σχολιασμό lifestyle θεμάτων, όπως κάνουν οι παρέες μεταξύ τους. Αυτήν τη στιγμή καλούμαι πολύ ξεκάθαρα από το κανάλι μου να παρουσιάσω ένα συγκεκριμένο είδος και ύφος εκπομπής και το κάνω μάλιστα και χωρίς ενοχές».


Ημερομηνία δημοσίευσης : 30 Σεπ 2013
 Πηγή



  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: