Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Ελευθερία Ελευθερίου: Τώρα και ηθοποιός



Το όμορφο και χαμογελαστό κορίτσι από την Κύπρο που εκπροσώπησε την Ελλάδα στον περσινό διαγωνισμό της Eurovision κάνει τις προβλέψεις της για τη φετινή μας συμμετοχή, αποκαλύπτει ένα κρυφό της ταλέντο και για πρώτη φορά παραδέχεται τη σχέση της με τον Ανδρέα Γεωργίου.


- Τελευταία πηγαινοέρχεσαι πολύ συχνά στην Κύπρο και, απ' όσο γνωρίζω, είναι για καλό σκοπό.
Ο λόγος που πηγαινοέρχομαι συχνά στην Κύπρο είναι ότι συμμετέχω ως guest σε ένα καθημερινό κυπριακό σίριαλ που λέγεται «Τα άσπρα μπαλόνια». Υποδύομαι μια γιατρό που εμπλέκεται σε μια ιστορία αγάπης και στο τέλος πληγώνεται πολύ. Στην αρχή δεν ήθελα να το κάνω, αλλά στην πορεία σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν κακό να το δοκιμάσω, αφού η υποκριτική είναι πολύ κοντά στον χορό και στο τραγούδι. Δεν σου κρύβω ότι στην αρχή δυσκολεύτηκα πολύ, αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ συνηθίζω. Ευτυχώς άκουσα καλές κριτικές και νομίζω ότι ο ρόλος μού ταιριάζει. Μου αρέσει που το κάνω, αλλά δεν θα εγκατέλειπα ποτέ το τραγούδι για την υποκριτική.



- Ποια είναι τα προγνωστικά σου για το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει φέτος στη Eurovision;
Καταρχήν θα ήθελα να πω  ότι και τα τέσσερα τραγούδια που ήταν υποψήφια στον ελληνικό τελικό  ήταν εξαιρετικά, όμως δεν μπορώ να κρύψω τη συμπάθειά μου για το «Alcohol is free». Εξαρχής προτιμούσα το τραγούδι των Koza Mostra και του Αγάθωνα γιατί είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ’ ό,τι έχουμε στείλει μέχρι σήμερα στη Eurovision. Πι-
στεύω ότι μ’ αυτό το τραγούδι θα τραβήξουμε την προσοχή και πως οι νικητές πήραν άξια το εισιτήριο για τη Σουηδία.

- Τι αναμνήσεις έχεις από την περσινή συμμετοχή σου στη Euro-vision; 
Μια πολύ γλυκιά γεύση. Αν γύριζα τον χρόνο πίσω θα άλλαζα κάποια πράγματα, αλλά δεν είμαι πικραμένη. Μόνο κερδισμένη βγήκα, γι’ αυτό και σε κάποια φάση της ζωής μου θα ήθελα να το ξαναζήσω. Για εκείνα τα τρία λεπτά επάνω στη σκηνή αξίζει να περάσεις πολλές δυσκολίες. Είναι απίστευτη η ενέργεια και η αδρεναλίνη που νιώθεις.

- Τι θα άλλαζες; 
Η συμμετοχή μου συνέπεσε με το πικ της οικονομικής κρίσης και υπήρξαν φοβερές δυσκολίες με το μπάτζετ, με αποτέλεσμα όλο το «παιχνίδι» να είναι πάνω μου. Εργάστηκα πολύ σκληρά για να είναι σωστή η εμφάνισή μου, τα χορευτικά, η φωνή μου. Δεν υπήρχε οικονομική υποστήριξη κι αυτό μας επιβάρυνε σε μεγάλο βαθμό.

- Την περίοδο που ήσουν στο επίκεντρο κριτικής λόγω Eurovision διέρρευσε η φήμη ότι διατηρείς σχέση με τον Ανδρέα Γεωργίου. Εσύ, τότε, είχες αποφύγει να απαντήσεις. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν κάποιες φωτογραφίες σας σε τρυφερά ενσταντανέ. Στενοχωρήθηκες;
Δεν είμαι άνθρωπος που «φωνάζει» τις σχέσεις του, ούτε τις κρύβει, και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να κοροϊδέψω τον κόσμο. Τη στιγμή που τραβήχτηκαν αυτές οι φωτογραφίες τόσο εγώ όσο και ο Ανδρέας είχαμε πλήρη άγνοια. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου είμαι πολύ καλά. Τίποτα παραπάνω…

- Παρ' όλα αυτά πριν από λίγο καιρό κάποιοι είπαν ότι χωρίσατε.
Το διάβασα κι εγώ… (γέλια) Είμαι πολύ καλά και προσωπικά και επαγγελματικά. Εχω γύρω μου ανθρώπους που με αγαπούν και με στηρίζουν.



- Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε στηρίζουν, όπως έκανε ο Ανδρέας κατά την περίοδο της Eurovision…
Με τον Ανδρέα γνωριζόμαστε επτά χρόνια. Ημασταν πάρα πολύ καλοί φίλοι. Είναι ένας άνθρωπος που είχα πάντα στη ζωή μου και ήταν κάθε φορά δίπλα μου. Είναι πολύ σημαντικό ο άνθρωπός σου να αγαπά τη δουλειά σου. Ετσι την κάνεις με περισσότερη όρεξη. Κι εγώ κάνω το ίδιο γι’ αυτόν, αφού κι εκείνος ασχολείται με τον καλλιτεχνικό χώρο (σ.σ.: ο Ανδρέας Γεωργίου είναι ηθοποιός). Μόνο έτσι στεριώνει μια σχέση.

- Εσύ μένεις μόνιμα στην Ελλάδα κι αυτός στην Κύπρο. Πώς βρίσκεστε;  Φροντίζουμε πάντα να βρίσκουμε χρόνο για μας.



- Πώς γίνεται δύο φίλοι να γίνουν ζευγάρι; Δεν είναι δύσκολο αυτό;
Δεν ξέρω αν είναι δύσκολο, σίγουρα πάντως είναι πιο αληθινό και πιο ισχυρό. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι φίλος με τον σύντροφό σου.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: