Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα»

«Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα»

Στα 55 της η Paula Hamilton τα έβγαλε όλα!
Στα 55 της χρόνια η Paula Hamilton δεν έχει κανένα ενδοιασμό να βγει από τα ρούχα της και να ποζάρει στο φακό όπως τη γέννησε η μαμά της.


Το πρώην μοντέλο και διαγωνιζόμενη του «Celebrity Big Brother» είπε στο περιοδικό Closer: «Μ' αρέσει να είμαι γυμνή και να θαυμάζω το σώμα μου. Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα!».

Όσο για το πώς διατηρεί αυτό το κορμί τονίζει: «Ανακάλυψα τη γιόγκα πριν έξι χρόνια, και μου έδωσε κορμί έφηβης. Κάνω γιόγκα και διαλογισμό, 20 λεπτά το πρωί, και άλλα 20 λεπτά τη νύχτα, και με κάνει να αισθάνομαι τόση ενέργεια»

Και συνέχισε: «Έχω απίστευτη ευλυγισία και χρησιμοποιώ τα δέντρα, ώστε να βελτιώνω τα ακροβατικά μου».

.






Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: