Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ανθή Σαλαγκούδη: "Είναι άδικο να με κρίνουν λόγω του ονόματός μου"


Στις πολλές κριτικές που έχει δεχθεί απαντά η νέα δημοσιογράφος της εκπομπής "136" της ΝΕΤ.

"Έχω βρεθεί πολλές φορές σε θέση άμυνας και έχω δεχθεί κριτική, λόγω του ονόματος μου και όχι λόγω της δουλειάς μου. Μικρότερη με πείραζε και με στεναχωρούσε. Μερικές φορές έμπαινα και στην διαδικασία ακόνη και να απολογούμαι. Πλέον έχω μάθει να το αποδέχομαι και να συγκεντρώνομαι αποκλειστικά στη δουλειά μου. Αργά ή γρήγορα φαίνεται τι αξίζει ο καθένας μας" δηλώνει στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" η Ανθή Σαλαγκούδη. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια της νέας εκπομπής της ΝΕΤ "136" μαζί με τον Γιάννη Δάρρα και τον Ηλία Μαμαλάκη μιλάει για τις πολλές κριτικές που έχει δεχθεί από την στιγμή που εντάχθηκε στην δημοσιογραφική ομάδα της δημόσιας τηλεόρασης.

Κανείς δεν μπορεί να σε επιβάλλει σε έναν χώρο και ειδικά σε αυτόν της τηλεόρασης, αν δεν κάνεις για την δουλειά

"Σίγουρα δεν είμαι η πρώτη, ούτε η τελευταία στην οποία έχει ασκηθεί κριτική στον χώρο της τηλεόρασης. Είναι άδικο, όμως, να με κρίνει κάποιος όχι λόγω της δουλειάς μου, αλλά λόγω του ονόματός μου".
Η κόρη του πρωήν υπουργού, Γιώργου Σαλαγκούδη, είναι ένα από τα πιο πολυσηζητημένα τηλεοπτικά πρόσωπα των τελευταίων μηνών, πριν μάλιστα κάνει το ντεμπούτο της στον "αέρα". "Ο πατέρας μου έχει αποσυρθεί από την πολιτική σκηνή εδώ και αρκετά χρόνια και δεν εμπλεκόταν ποτέ στις επαγγελματικές επιλογές μου. Εκτός των άλλων, θεωρώ, ότι κανείς δεν μπορεί να σε επιβάλλει σε έναν χώρο και ειδικά σε αυτόν της τηλεόρασης, αν δεν κάνεις για την δουλειά... Όλοι πρέπει να αποδεικνύουν την επαγγελματική επάρκειά τους στη δουλειά. Στην δική μου περίπτωση είναι πιο δύσκολο, γιατί συναντάω αυτή την προκατάληψη, πριν ακόμα ξεκινήσω".



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: