Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Επιστροφή στο… σχολείο για την Κέιτ Μίντλετον

Επιστροφή στο… σχολείο για την Κέιτ Μίντλετον

Γιόρτασε τον Άγιο Ανδρέα στην αγαπημένη της τάξη


Η Δούκισσα του Κέμπριτζ αγαπούσε το σχολείο της τόσο πολύ που όταν έφυγε, σε ηλικία 13 ετών, υποσχέθηκε να επιστρέψει σαν... δασκάλα!


Η ζωή όμως είχε άλλα σχέδια για τη νεαρή κοπέλα που παντρεύτηκε τον πρίγκιπα Γουίλιαμ και αναμένεται να γίνει η μελλοντική βασίλισσα της Βρετανίας...

Για τον εορτασμό της μέρας του Αγίου Ανδρέα η Κέιτ επέστρεψε στο σχολείο της, την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου όπου γιόρτασε με τους μαθητές και το προσωπικό.

Σε ομιλία της που έδωσε στο γήπεδο χόκεϊ του σχολείου περιέγραψε τα εννέα χρόνια που πέρασε εκεί ως τα «καλύτερα χρόνια της ζωής μου».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: