Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

«Ο έρωτας και μια βαθιά γλυκιά ματιά» με εμπνέουν



Η ψυχή της Μόνικα που μας έχει χαρίσει μια σειρά από μουσικές στιγμές που μένουν ανεξίτηλα στη μνήμη μέσα από συναυλίες και στίχους και αυτή τη φορά, μέσα από την πολυαναμενόμενη εμφάνιση της στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Και ενώ δεν έχουν περάσει ούτε καν λίγοι μήνες από εκείνη την περιπέτεια της, στα μέσα του πελάγους, που παραλίγο να της κοστίσει τη ζωή, η Μόνικα δείχνει να έχει ξαναβρεί τους εσωτερικούς ρυθμούς της και την ισορροπία που χρειάζεται για να επανέλθει κανείς με ένα νέο άλμπουμ και με ακόμη μεγαλύτερη όρεξη.

Τι ωστόσο έχει μεσολαβήσει, στη διαδρομή, από τον πρώτο της δίσκο μέχρι σήμερα; «Μεγαλώνω και συνειδητοποιώ πόσο τυχερή είμαι που μπορώ να μοιράζομαι με τόσο παραμυθένιο τρόπο ό,τι λέει η καρδιά μου» απαντά στο «Πρώτο Θέμα» η Μόνικα. «Με συναυλίες, χαμόγελα και όμορφο κόσμο γύρω μου. Εκείνη η ερασιτεχνική παιδική αθωότητα του ενθουσιασμού της δημιουργίας παραμένει ανεξίτηλη όπως τον πρώτο καιρό μόνο που τώρα πειραματίζομαι με ακόμη μεγαλύτερη τόλμη και ευθύνη ώστε να διατηρώ ακμαίο αυτό τον υπέροχο διάλογο μεταξύ μας».

Τι όμως να περιμένουμε από το δυναμικό μουσικό «ποδαρικό» που κάνει στη σκηνή της Στέγης; «Όλες τις εικόνες, τις μελωδίες, την αγάπη, τα ταξίδια, την ελπίδα, την ευτυχία γι' αυτό που κάνω, τα τωρινά μου ακούσματα, τα καινούργια τραγούδια, τα μελλοντικά μου σχέδια, ό,τι μουσικό έχω συλλέξει όλα αυτά τα τελευταία έξι χρόνια της ζωής μου μαζί με την μπάντα μου και μια παρέα από έγχορδα, πνευστούς και χορωδούς».

Ως γνωστόν εκτός από ξεχωριστή μουσικός και δημιουργός η Μόνικα είναι φοιτήτρια μαθηματικών, μια επιστήμη που τώρα έχει αρχίσει να εκτιμά με διαφορετικό τρόπο και να τη συνδυάζει δυναμικά και ως παρουσία στη μουσική της. «Τα μαθηματικά έχουν παρεισφρήσει με διαφορετικούς τρόπους στη ζωή μου: τόσο πρακτικά μέσω της φοιτητικής ζωής, την αυτοπειθαρχία, τους στόχους, τους καλούς φίλους που γνώρισα, όσο και πνευματικά μέσω της φιλοσοφίας μιας συνεχούς πρόκλησης και αναζήτησης, της θεωρίας ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο σ' αυτή τη ζωή. Κατά βάση όμως μέσω του συνδυαστικού τρόπου σκέψης».

Τι όμως την εμπνέει όταν συνθέτει και όταν γράφει μουσική; «Συναισθήματα. Όλα τα συναισθήματα που γεννούν οι κινούμενες εικόνες όταν οδηγώ, μια ιστορία που θ' ακούσω, ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο που θα μου υποδείξει κάποιος γιατί ξέρει ότι απλά "θα μου αρέσει", ο έρωτας και μια βαθιά γλυκιά ματιά». Για μια ακόμη φορά τα μεστά αυτά συναισθήματα θα τα βιώσουμε από κοντά στη σκηνή της Στέγης όπως και στις υπόλοιπες αξέχαστες συναυλίες της Μόνικα. Και εκείνη, παραδέχεται πως δεν ξεχνά εκείνη την πρώτη «Συναυλία στο Θέατρο Βράχων το 2009 και δύο συναυλίες της Μικρής Επιδαύρου το καλοκαίρι του 2011. Αστέρια, γρύλλοι, θάλασσα και ψυχική γαλήνη, όλα κοντά μας πρόθυμα για τραγούδισμα.»

info: Μόνικα «Primal”
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών-Κεντρική Σκηνή
Στις 20:30
Λεωφόρος Συγγρού 107-109, τηλ: 21090058000


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: