Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Τ. Σωτηροπούλου: "Πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία. Στο σπίτι μου έχω φαντάσματα"


Τι δήλωσε η Τόνια Σωτηροπούλου στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου "Βράδυ" σχετικά με τις... μεταφυσικές της ανησυχίες.

Βόλτες στα νεκροταφεία κάνει η Τόνια Σωτηροπούλου όποτε πηγαίνει στο εξωτερικό όπως αποκάλυψε η ίδια στον Πέτρο Κωστόπουλο.
"Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία. Στο σπίτι μου έχω φαντάσματα. Πιστεύω στον πνευματισμό. Δεν είμαι όμως τρελή, δεν ακούω φωνές». Για τον θάνατο είπε πως καθένας τον αντιλαμβάνεται όπως θέλει", ανέφερε.
Η ηθοποιός συνέχισε λέγοντας ότι όταν είναι σε δύσκολη κατάσταση επικαλείται το όνομα του Jeff Buckley ο οποίος της δίνει δύναμη.
"Ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Jeff Buckley ο οποίος πέθανε το 1997 και για κάποιο λόγο, όταν χρειάζομαι δύναμη ή έμπνευση τον επικαλούμαι και νομίζω πως έρχεται", τόνισε.
Τέλος, η ίδια αποκάλυψε πως δεν χρειάστηκε να κάνουν πρόβα εκείνη και ο Daniel Graig για την κοινή τους σκηνή στο "Skyfall".



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: