Πιλοτική εφαρμογή σε εστιατόρια
Σε ισχύ τίθεται από σήμερα η προωθούμενη ρύθμιση του υπουργείου Οικονομικών «δεν πληρώνω χωρίς απόδειξη», σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να αποχωρούν από το κατάστημα χωρίς να πληρώνουν το λογαριασμό.
Το μέτρο θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται πιλοτικά στα εστιατόρια και αν επιτύχει θα επεκταθεί σε γιατρούς, ταξιτζήδες και άλλους κλάδους ελεύθερων επαγγελματιών.
Πηγη 
-->
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

-->


0 σχόλια: